قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از تهیه طرحی خبر داد که شرایط سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) را تسهیل کند.
کد خبر: ۱۳۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 30 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: بلوار پیامبر اعظم دارای ظرفیت‌های بسیاری است و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و عمران و آبادانی شهر قم بهره گرفت.

وی با اشاره به اقبال گسترده سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان قم بیان کرد: در حال تهیه طرحی هستیم تا از سرمایه‌گذارانی که قصد دارند در بلوار پیامبر اعظم و اطراف مسجد مقدس جمکران فعالیت داشته باشند حمایت‌های ویژه داشته باشیم.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی ضرورت همکاری میراث فرهنگی در این بخش را مهم برشمرد و گفت: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم می‌خواهیم که اطلاعات جامعی را در خصوص وضعیت تاسیسات و تجهیزات گردشگری در اختیار شهرداری قرار دهد تا بتوانیم طرح‌های سرمایه‌گذاری را مهیا کرده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

وی با اشاره به حضور زائران از کشورهای مختلف در قم بیان کرد: باید به ایجاد تاسیسات گردشگری در سطوح مختلف اهتمام داشته باشیم و در این خصوص تعدادی از سرمایه‌گذاران نیز اعلام آمادگی داشته‌اند.

معرفت در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد:‌ از سرمایه‌گذاران خارجی که تمایل به ساخت هتل در قم داشته باشند نیز حمایت خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار