هرروز که به حماسه بزرگ اربعین حسینی نزدیک ترمی شویم ،به سیل عاشقان سرور وسالار شهیدان که از نقاط مختلف کشور به استان ایلام ورود می کنند تاخود را به این حماسه بی نظیر جهان اسلام برسانند افزوده می شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 30 November 2015
هرروز که به حماسه بزرگ اربعین حسینی نزدیک ترمی شویم ،به سیل عاشقان سرور وسالار شهیدان که از نقاط مختلف کشور به استان ایلام ورود می کنند تاخود را به این حماسه بی نظیر جهان اسلام  برسانند افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار تابناک ایلام،امروز (دوشنبه)شهرستان چرداول که ورودی استان ایلام ودروازه عتبات عالیات محسوب می شود شاهد ورود حجم عظیمی از خودروهای حامل زائرین اربعین حسینی بود که ازاین مسیر عازم شهرمرزی مهران هستند.

پلیس راه شباب که درمسیر راه ارتباطی اصلی حمیل به ایلام قرار دارد روز بسیار شلوغی را آغاز نموده است،اتوبوسهای بسیاری درصف ایستاده اند تا رانندگان آن ثبت ساعت نمایند واین موضوع باعث ازدحام جمعیتی زیادی درمقابل پلیس راه شده است .

درچنین وضعیتی تنها مساله ای که می تواند راهگشا باشد واز بروز ترافیک وقفل شدن مسیرها جلوگیری نماید  استفاده از تدبیرهای ترافیکی است ،متاسفانه صدور دستورات نسنجیده در چنین شرایطی به بغرنج شدن اوضاع می انجامد وکارکنان این پاسگاه بدون اندیشیدن چاره ای فقط مجری دستورات مافوق هستند.

صدور دستور عدم ثبت ساعت توسط مقامات مافوق باعث ایجاد گره ترافیکی بزرگی دراین مسیر شده بود بنحوی که صف خودروهای شخصی واتوبس به چند کیلومتر نیز می رسیدوخروج یکباره مسافران ورانندگان وازدحام درمقابل پاسگاه وجاده گره ترافیکی بزرگی را رقم زد.

پیگیری های به عمل آمده توسط خبرنگار تابناک ایلام از طریق فرماندار شهرستان چرداول ومعاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام منجر به صدور دستور ثبت ساعت رانندگان اتوبوس ها وکاستن از ازدحام وترافیک این مسیرشد وتا حدودی به این مشکل پدیدار شده پایان داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار