فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به کاهش 22 درصدی تصادفات درون شهری در شهرستان، گفت: متأسفانه در شهرستان تویسرکان پلیس راه مستقر نیست و یکی از نیازهای اصلی شهرستان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۳۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 26 November 2015

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به کاهش 22 درصدی تصادفات درون شهری در شهرستان، گفت:متأسفانه درشهرستان تویسرکان پلیس راه مستقرنیست ویکی از نیازهای اصلی شهرستان به شمار می‌رود.

به گزارش تسنیم ، حبیب مومیوند درجلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه در بحث‌های ترافیکی نباید تغییرات به صورت سلیقه ای انجام شود ،اظهارداشت: در مباحث ترافیکی باید به صورت کارشناسی انجام شود و از تصمیمات آنی و لحظه ای خودداری شود.

وی خواستار بررسی طرح ترافیکی توسط یک مشاور ذیصلاح شد و گفت: تویسرکان با توجه به موقعیت خاص و رشد طولی نیازمند یک طرح علمی و فنی است که شهرداری و راهور باید از یک مشاور ذیصلاح جهت طراحی یک طرح ترافیکی استفاده کنند.

مومیوند به مشکل ترافیکی خیابان دکتر آینه وند و چهارراه حافظ شهر تویسرکان اشاره کرد و افزود: محل جانمایی ایستگاه تاکسی این مسیر باید مورد بررسی قرار گیرد و بازنگری شود.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر ساماندهی میوه فروشان در اطراف میدان فرشید و بلوار معلم ،تصریح کرد:خودروهای میوه فروشان به یک مکان مناسب منتقل شود و در ساماندهی دستفروشان منافع شهر مد نظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه فصل سرما در راه است و شهرداری‌ها باید تا 15 آذرماه نسبت به لکه‌گیری و آسفالت ترانشه‌ها اقدام کنند، بیان کرد: اداره راه و شهرسازی شهرستان با اولویت بندی، پیچ‌های حادثه خیز در سطح شهرستان را اصلاح کنند و همچنین هر دستگاه عضو شورای ترافیک نیز باید موارد مربوط به دستگاه خود را به صورت کتبی به دبیرخانه شورا ارسال تا در جلسه کمیته فنی پیگیری شود .

وی با اشاره به چهارخطه شدن مسیرهای تویسرکان به جوکار و تویسرکان به کنگاور ، اظهار کرد: خوشبختانه در دولت فعلی باوجود تمام محدودیت های مالی این پروژه با شتاب خوبی نیز در حال انجام است که جای دارد ازمدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس راه و شهرسازی شهرستان در این زمینه تشکر شود.

مومیوند از زیر بار ترافیک رفتن قسمتی دیگر از مسیر جوکار به تویسرکان تا سه راهی خبرآباد خبر داد و افزود: 10کیلومتر از مسیر تویسرکان تا کنگاور نیز تا پایان سال زیر بارترافیک می رود و 5 کیلومتر نیز تا سه راهی فرسفج عملیات بیس و زیرسازی آن انجام می شود و مابقی مسیر نیز در سالهای آتی انجام می‌شود.

وی ایجاد کمربندی در شهرستان را بسیار مهم خواند و با تأکید بر اینکه برای اجرای این پروژه اعتبارات استانی خوبی گذاشته شده، گفت: با منابع استانی نمی‌شود این پروژه را به اتمام رساند و باید از منابع ملی برای آن کمک بگیریم.

فرماندار تویسرکان با اشاره به کاهش 20درصدی تصادفات فوتی شهری و کاهش 19درصد تصادفات جرحی شهری گفت: در مجموع کاهش 22درصدی تصادفات را در 8ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

مومیوند از توقیف 2591 دستگاه موتورسیکلت و 901 دستگاه خودرو متخلف در 8ماهه ابتدای امسال خبر داد و افزود: 53دستگاه نیز که جریمه بالای یک میلیون تومان داشته اند نیز توقیف شده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار