سردار ‌اشتری:
زائران باید ویزا را از مراکزی که از طریق سازمان حج و زیارت، وزارت خارجه و کنسولگری کشور عراق اعلام شده، تهیه و از مراجعه به محل‌های دیگر خودداری کنند.
کد خبر: ۱۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 23 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده نیروی انتظامی به زائران توصیه کرد‌ ویزا‌های خود را از مبدأ تهیه کنند، زیرا در پایانه‌های مرزی امکان تهیه روادید وجود ندارد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری ظهر امروز پس از بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زائرانی که به صورت جمعی به مرز مراجعه می‌کنند‌ باید به صورت گروهی از مرز خارج و سپس وارد عراق شوند.‌

وی ادامه داد: زائران باید ویزا را از مراکزی که از طریق سازمان حج و زیارت، وزارت خارجه و کنسولگری کشور عراق اعلام شده، تهیه و از مراجعه به محل‌های دیگر خودداری کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه نرخ ویزا ثابت است و محل‌هایی که نرخ کمتر و بیشتر آن را اعلام می‌کنند‌ معتبر نیستند‌‌ به زائران توصیه کرد‌ ویزا‌های خود را از مبدأ تهیه کنند زیرا در پایانه‌های مرزی امکان تهیه روادید وجود ندارد.

این فرمانده ارشد انتظامی به بازدید از مرزهای شلمچه، چزابه و مهران اشاره کرد و گفت: وضع امنیتی ما به ویژه در این سه مرز بسیار مناسب است، همچنین حضور زائران در مر زهای مذکور خوب است و تردد آنها با نظم خاصی انجام می‌شود.

سردار اشتری با اعلام آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زائران اربعین، تاکید کرد: نسبت به سال گذشته، زائران ایستایی کمتری را در مرز دارند.

فرمانده ناجا از افزایش سه برابری امکانات و تجهیزات ناجا برای اربعین امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و به زائران توصیه کرد: زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کرده و به منظور جلوگیری از ازدحام در مرز، بازگشت خود را به تأخیر بیندازند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار