فرماندار تویسرکان با تاکید بر آمادگی کامل همه دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث ناشی از فصل سرما گفت: مسیر تویسرکان به همدان از محور گنجنامه مسدود شده است.
کد خبر: ۱۳۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶ 18 November 2015

فرماندار تویسرکان با تاکید بر آمادگی کامل همه دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث ناشی از فصل سرما گفت: مسیر تویسرکان به همدان از محور گنجنامه مسدود شده است.

به گزارش فارس حبیب مومیونددر جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران با تاکید بر آمادگی کامل همه دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث ناشی از سرما، بارندگی برف و باران اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت بحران باید از قبل آماده باشند.

وی بر ارائه خدمات به موقع و درست به جامعه در فصل سرما تاکید کرد و گفت: کمبودهای موجود باید بررسی شود و به سرعت برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: همه باید با همکاری و همگرایی در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه در فصل سرما اهتمامی مضاعف داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در بحث مدیریت بحران باید از مردم کمک گرفت، اظهار کرد: کمک گرفتن از مردم باید سازمان‌یافته باشد.

مومیوند بر خدمات‌دهی به روز دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و خواستار افزایش پزشکان داخلی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، تسهیل عبور و مرور توسط پلیس راهور، تجهیز نانوایی‌ها و فعال بودن جایگاه‌های سوخت شد.

وی افزود: آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی برای اسکان اضطراری در مدارس و مساجد از آمادگی لازم برخوردار باشند.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر آمادهباش جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات و امداد و نجات گفت: این نهاد پیگیر اسکان موقت برای خدمات‌رسانی در زمان بحران باشد.

وی بر پاکسازی و لایروبی رودخانه‌ها، جداول و جوی‌ها تاکید کرد و افزود: مسیرها و آبراهههایی که به علت کاهش بارش در سال‌های گذشته به هر دلیلی بسته شده است، بازگشایی شود.

مومیوند با تاکید بر ارتباط نزدیک دهیاران با آب و فاضلاب روستایی تویسرکان، ادامه داد: بخشداران در وقوع بحران دهیاران را موظف به همکاری با آب و فاضلاب روستایی کنند.

وی از مسدود شدن مسیر تویسرکان به همدان از محور گنجنامه خبر داد و خاطرنشان کرد: با آغاز فصل سرما تردد از این مسیر تا بهار سال آینده امکانپذیر نخواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار