وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۵۵ میلیارد تومان برای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کهگیلویه و بویراحمد هزینه می شود.
کد خبر: ۱۲۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 07 November 2015
محمود واعظی شامگاه جمعه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر قبلی که سال گذشته انجام شد۳۵ میلیارد تومان برای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان هزینه شد،و در کل 55 میلیارد تومان تا آخر امسال هم هزینه خواهیم کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،واعظی توجه به استانهای کمتر برخوردار را در اولویت دولت دانست و اظهار داشت: رییس جمهور به این مهم توجه ویژه دارد و در جلسات مختلف به وزرا تاکید کرده که به این استانها سفر کنند و از نزدیک مشکلات این مناطق را شناسایی و با برنامه ریزی رفع کنند.
واعظی افزود: تلاش می کنیم فاصله کهگیلویه و بویراحمد را با دیگر استانهای کشور کم کنیم زیرا هیچ تبعیضی در کشور پسندیده نیست.
وی با تاکید بر عمل به وعده های که در این سفر داده می شود، اظهار کرد: لازم است کمیته مشترکی بین وزارت ارتباطات و استانداری استان تشکیل و موضوعات پیگیری شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: تاکنون ۵۱ روستا در این استان به اینترنت پر سرعت متصل شده اند و بنا داریم این تعداد را به ۷۹۰ روستا افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار