کد خبر: ۱۱۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 28 October 2015
به گزارش «تابناک یزد»، 12 نماینده مجلس از یک جریان سیاسی خاص در تذکری به رئیس جمهور نسبت به آنچه مدیریت سیاسی، معصومه ابتکار، معاون وی می خواندند اعتراض کردند.

به گزارش خانه ملت، در پایان جلسه علنی دیروز مجلس و هنگام قرائت تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور، ابتدا تذکر مهرداد بذرپاش به رئیس جمهور قرائت شد مبنی بر اینکه وی به سازمان محیط زیست و عملکرد رئیس آن که برعهده معصومه ابتکار است، رسیدگی کند.

این نماینده در ادامه تذکر خود آورده است که رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به جای پرداختن به حواشی سیاسی به فکر مأموریت‌های اصلی آن سازمان باشد.
همچنین فاطمه آلیا، زهره طبیب‌زاده، حسین طلا، مرتضی آقاتهرانی، شهلا میرگلوبیات، حلیمه عالی، ابراهیم کارخانه‌ای، علی کائیدی، سید راضی نوری، محمدرضاآشتیانی، محمد صالح جوکار، سید سعید زمانیان دهکردی، بهرام بیرانوند، جواد کریمی قدوسی و محمد دهقان نمایندگان تهران، ساوه، زابل، همدان، پل‌دختر، شوش، قم، یزد، شهرکرد، بروجرد، مشهد و چناران در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور تسریع در رسیدگی به وضعیت نابسامان سازمان محیط زیست کشور و عملکرد رئیس آن شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار