معاون حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری ملایر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸ 10 March 2015

معاون حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری ملایر تاکید کرد.

به گزارش فارس؛ طاهر موهبتی در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین‌(ع) ملایر با بیان اینکه ملایر با داشتن 300 هزار نفر جمعیت دارای توانمندی‌های بالایی در بخش‌های مختلف است اظهار داشت: از همه این ظرفیت‌ها به ویژه در بخش درمان باید استفاده مناسبی صورت گیرد.

وی زیرساخت‌ها و استاندارد‌های بخش درمان در ملایر را مناسب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون نیز اقدامات خوبی با همکاری نمایندگان و مسئولان شهرستان در این بخش انجام شده است.

معاون حقوقی وزارت بهداشت، درمان با اشاره به وجود دانشکده پرستاری در ملایر افزود: در این زمینه باید رشته‌های این دانشکده ارتقا یابد تا به سطوح بالاتری از نظر جذب دانشجو در رشته‌های علوم پزشکی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور تصریح کرد: این طرح از زمان اجرا تاکنون موفق بوده و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

موهبتی مجلس را همراه دولت دانست و از همیاری مجلس در اختصاص 10 درصد از درآمدهای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به بخش سلامت و اختصاص سالانه یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به عنوان مالیات سلامت قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه تبیین مشکلات برای نمایندگان مجلس راه‌گشاست تصریح کرد: نمایندگان هر شهرستان باید با پیگیری‌ها مشکلات بخش درمان را به مسئولان وزارتخانه منتقل کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس نیز هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ملایر دانست.

احمد آریایی‌نژاد بر ضرورت افزایش تعداد رشته‌های دانشکده پرستاری ملایر در آینده نزدیک و ارتقای دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی ملایر تأکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه خیرین سلامت شهرستان گفت: خیرین سلامت با جدیت در این بخش وارد شده‌اند و تاکنون نیز بخش‌های مختلفی از بیمارستان امام حسین(ع) توسط خیرین بازسازی شده که البته باید کارهای بیشتری در این حوزه انجام شود.

دیگر نماینده مردم ملایر در خانه ملت نیز با بیان اینکه مجلس با هدف خدمت‌رسانی به مردم در کنار مسئولان دولت فعالیت می‌کند گفت: تلاش برای رفع مشکلات به ویژه در بخش بهداشت و درمان از وظایف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.

علی‌نعمت چهاردولی با اشاره به مشکلات و کمبود تجهیزات پزشکی در ملایر اظهار داشت: در این زمینه تاکنون پیگیری‌های زیادی انجام گرفته است.

وی گفت: با توجه به فرسوده بودن برخی تجهیزات بیمارستانی و مراجعه مردم ملایر و حتی شهرهای اطراف به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهرستان خریداری تجهیزات پیشرفته یک ضرورت در شهرستان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس اختصاص آمبولانس، خریداری دستگاه سونوگرافی، رفع کمبود تجهیزات بیمارستان‌های امام حسین‌(ع) و مهر، فعال کردن کلینیک‌های تخصصی و جذب نیرو در بخش درمان را خواستار شد.

در ادامه معاون وزیر و مسئولان از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ امام حسین (ع) بازدید کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار