در هفته نخست لیگ فوتبال دسته سوم صورت می‌گیرد:
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نخست لیگ فوتبال دسته سوم جدال سختی را با یکی از نمایندگان خوزستان دارد که البته کادر فنی تیم شهرداری اطلاع چندانی از این تیم ندارند.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 26 October 2015
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نخست لیگ فوتبال دسته سوم جدال سختی را با یکی از نمایندگان خوزستان دارد که البته کادر فنی تیم شهرداری اطلاع چندانی از این تیم ندارند.

به گزارش تابناک ایلام، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران از روز دوشنبه 4 آبان آغاز خواهد شد تا گردونه مسابقاتی در تمام سطوح لیگ در ایران فعال و پویا پیگیری شود.

رقابت‌های لیگ دسته سوم طی دو مرحله برگزار می‌شود که در ابتدا 60 تیم حاضر در پنج گروه 12 تیمی قرعه‌کشی شدند که در نهایت بعد از 11 هفته از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

مرحله دوم با 30 تیم برگزار خواهد شد که شامل 10 تیم صعودکننده از مرحله اول فصل جدید لیگ دسته سوم، 12 تیم از مرحله دوم فصل گذشته لیگ دسته سوم و هشت تیم که در فصل گذشته از لیگ دوم به لیگ سوم سقوط کرده‌اند، خواهد بود.

*آغاز تمرینات زودهنگام شهرداری زیر نظر هادی گل‌محمدی

پیش از این قرار بود استان همدان با دو نماینده در این رقابت‌ها شرکت کند که امتیاز دسته سوم تالار وحدت به استان مازندران واگذار شد تا تیم شهرداری تنها تیم لیگ دسته سومی استان باشد.

باشگاه شهرداری همدان امسال طبق برنامه خود در کنار فعالیت‌های ورزشی شهروندی در بعد قهرمانی هم در لیگ دسته سوم قرار بود تیمداری کند.

هر چند مسئولان این باشگاه به دنبال بازگرداندن امتیاز دسته دومی الوند به این باشگاه بودند اما شرایط این انتقال مهیا نشد تا شهرداری‌چی‌های همدانی تنها نماینده دسته سومی همدان لقب بگیرند.

هادی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان از اواسط مرداد ماه به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ دسته سوم بود و توانسته تیم منسجمی را آماده و روانه مسابقات کند.

تلفیقی از بازیکنان با انگیزه بومی و بازیکنان باتجربه غیر بومی باعث شده تا تیم شهرداری با قدرت روانه رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران شود.

*برگزاری 12 مسابقه تدارکاتی تنها با یک شکست

شهرداری‌چی‌های همدانی بعد از گذراندن تمرینات بدنسازی و آمادگی بدنی برای محک زدن بازیکنان خود بیش از 12 مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های داخل و خارج استانی برگزار کردند.

از تیم‌های حاضر در لیگ استان گرفته تا تیم‌های دسته اولی، حریفان تمرینی و تدارکاتی تیم شهرداری بودند که برای بالا بردن آمادگی و مرور تاکتیک‌ها با هم مصاف کردند.

خروجی برگزاری این مسابقه برای شاگردان هادی گل‌محمدی تنها یک شکست بود و آن هم برابر تیم دسته اولی پاس همدان رخ داد که می‌تواند آمار خوبی برای این تیم باشد.

*سفر به 8 استان کار سخت شهرداری در مرحله نخست لیگ دسته 3

بنا بر تصمیمی که سازمان فوتبال ایران اتخاذ کرده مرحله نخست لیگ دسته سوم هر گروه 12 تیم را شامل می‌شود که بر این اساس تیم شهرداری همدان در گروه سوم این رقابت‌ها با 11 تیم دیگر هم‌گروه شده است.

تیم دسته سومی شهرداری همدان در مرحله نخست این رقابت‌ با تیم‌های استقلال ملاثانی خوزستان، شهرداری بناب آذربایجان شرقی، شهرداری مهاباد و شهرداری فیرورق خوی آذربایجان غربی، استقلال جنوب و بهره‌برداری مترو از تهران، پرسپولیس دره شهر ایلام، آبی‌پوشان گیلانغرب کرمانشاه، شهرداری مریوان و آبیدر سنندج کردستان و استقلال میانرود مازندران هم گروه است.

با این تفاسیر شاگردان هادی گل‌محمدی طبق قرعه باید با نمایندگان هشت استان خوزستان، آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، مازندران و کردستان مصاف سختی را داشته باشند که در کنار دشواری‌ها داخل مستطیل سبز سفر به استان‌های مختلف هم حکایت دیگری دارد.

*شهرداری همدان مدعی صعود به مرحله بعد

سرمربی تیم فوتبال دسته سومی شهرداری همدان در گفت‌وگویی با بیان اینکه امسال لیگ دسته سوم با تأخیر و تعویق زیادی آغاز شد خاطرنشان کرد: اینکه سه بار تاریخ مسابقات به دلایلی عقب افتاد در برنامه‌ریزی تیم‌ها برای حفظ آمادگی بازیکنان ضربه زده است.

هادی گل‌محمدی افزود: ما کار خودمان را از مردادماه آغاز کردیم اما شرایط بدنی بازیکنان را باید در نظر بگیریم و برای آمادگی لازم آن برنامه‌ریزی کنیم، اما تعویق چندباره مسابقات به تیم‌های که زودتر شروع کردند آسیب زده است.

وی با اشاره به اینکه تیمش با آمادگی خوبی و با شرایط روحی ایده‌آل وارد گردونه مسابقات لیگ دسته سوم شده است، خاطرنشان کرد: سعی کردیم با بهره‌گیری از قابلیت‌های بومی تیم منسجمی را روانه مسابقات کنیم و تنها از چهار بازیکن غیر بومی استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال دسته سومی شهرداری همدان گفت: پیش از شروع مسابقات 12 بازی تدارکاتی انجام دادیم و با انسجام لازم راهی اهواز برای برگزاری نخستین بازی این فصل شدیم.

وی ادامه داد: برای بازی نخست حمید پروا، وحید شانه‌ای و سعید امامی سه بازیکن مصدوم ما هستند که نمی‌توانند در اختیار تیم باشند، اما از بقیه نفرات استفاده می‌کنیم.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه با شرایطی که داریم یکی از مدعیان صعود به مرحله بعد هستیم تصریح کرد: هر چند تیم از آمادگی نسبی برخوردار است اما از برخی از حریفان شناخت آنچنانی نداریم.

شهرداری‌چی‌های همدان بامداد دوشنبه زمینی راهی اهواز شدند تا بتوانند حداقل 24 ساعت پیش از مسابقه خود در این شهر اسکان بگیرند و ضمن هم‌دمایی با شرایط موجود با آمادگی خود برابر حریف خوزستان هم به میدان بروند.

در هفته نخست و در گروه شهرداری پنج دیدار دیگر برگزار خواهد شد که طی آن شهرداری بناب در ورزشگاه تختی این شهر از تیم آبیدر سنندج پذیرایی می‌کند، شهرداری مهاباد در ورزشگاه آزادی میزبان آبی‌پوشان گیلانغرب است و دو تیم پایتخت‌نشین استقلال جنوب و بهره‌برداری مترو در ورزشگاه اتکا تهران به مصاف هم خواهند رفت.

در دیگر دیدارهای این گروه شهرداری مریوان در ورزشگاه زاگرس مقابل شهرداری فیرورق خوی صف‌آرایی خواهد کرد و جایگزین تیم تالار وحدت همدان، تیم استقلال میانرود مازندران در ورزشگاه شهدای شهر سورک ساری میزبان پرسپولیس دره شهر ایلام خواهد بود.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز داوران مسابقه شهرداری را اعلام کرده که بر این اساس علی صباحی، مهدی معماری و علیرضا مرادی هر سه از استان لرستان قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران تیم فوتبال شهرداری همدان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها روز سه‌شنبه پنجم آبان از ساعت 14:30 در شهر ملاثانی 15 کیلومتری اهواز به مصاف استقلال این شهر خواهند رفت./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار