معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح کشور؛
معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت : انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) به پشتوانه بصیرت و ولایتمداری مردم همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد و در تداوم این مسیر شهدا پاسدار و حافظ این انقلاب هستند تا انقلاب اسلامی به بیراهه کشیده نشود.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ 05 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدیوسف مولایی در آیین تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمدشفیع فیضی زاده بیان  کرد:  هرگاه کشور دچار تلاطم می شود، شهدای جاویدالاثر و گمنام به اذن الهی از دل خاک خود را نشان می‌دهند تا به ما پیام و هدف انقلاب و خواسته شهیدان را گوشزد کنند.

وی  با بیان اینکه دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است، یادآور شد: اما مردم ولایی کشور ما با تأسی از پیام شهیدان همواره از انقلاب و نهضت خود در برابر هرگونه هجمه‌ای مواظبت و حراست می کنند.

سردار مولایی ادامه داد : در طول تاریخ بشریت انقلاب‌های بزرگی رخ داده است که رهبران آن‌ها جهان را با انقلاب خود متحول و متحیر کرده‌اند که از جمله این انقلاب‌ها می‌توان به قیام حضرت موسی(ع) بر علیه فرعون، نهضت پیامبر اسلام(ص) علیه جاهلیت عرب، انقلاب بزرگ الجزایر علیه فرانسه و یا بهار عربی اشاره کرد اما بعد از مدت کوتاهی با بی‌بصیرتی عوام و جاه‌طلبی خواص این انقلاب‌ها از مسیر اصلی خود منحرف شدند.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح کشور در بیان شخصیت شهید فیضی زاده گفت : سخنان و خاطرات خانواده و همرزمان این شهید گرانقدر بیانگر جسارت و دلاوری و در عین حال مردانگی شهید فیضی‌زاده است که به عنوان مثال کفش خود را به اسیر عراقی پابرهنه داد تا هنگام راه رفتن بر زمین اذیت نشود و خود بدون کفش ماند.

وی مطرح  کرد: خانواده شهید فیضی زاده با تقدیم چندین شهید( پنج عضو خانواده شهید فیضی زاده در جبهه به شهادت رسیده اند و برادر همسر ایشان نیز در عملیات والفجر سه جاویدالاثر است)، اسوه مقاومت و پایمردی هستند./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار