معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از زمان آغاز ثبت نام کلاس‌اولی‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از سوی آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ 21 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، آرزو مرادی‌نسب ۲ اردیبهشت ماه از اعلام زمان آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها خبر داد و اظهار کرد: والدین هم‌استانی می‌توانند برای نام‌نویسی فرزندان خود از نیمه‌ی اردیبهشت ۱۴۰۳ به سامانه مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که دستورالعمل ثبت‌نام مدارس دوره ابتدایی، اواسط اردیبهشت از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال می‌شود، ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول نیز از ۱۵ اردیبهشت به‌صورت سامانه‌ای آغاز خواهد شد و والدینی که دارای فرزند ۶ سال تمام هستند باید در موعد مقرر ثبت‌نام به سایت http://my.medu.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و پیش‌ثبت نام را انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با اشاره به سن ورود به کلاس اول گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ پذیرای متولدین نیمه‌ی دوم ۱۳۹۶ و نیمه‌ی اول ۱۳۹۷ به کلاس اول هستیم و مجوزی برای ثبت نام متولدین مهر ۱۳۹۷ از سوی وزارت متبوع صادر نشده است.

مرادی‌نسب با اشاره بر لزوم انجام «سنجش» نوآموزان بدو ورود به دبستان به‌عنوان پیش‌نیاز ثبت نام کلاس اول، یادآور شد: سنجش حدود هفت‌هزار و ۴۲۳ نوآموز بدو ورود به کلاس اول در سطح استان انجام شده و این کودکان واجد شرایط ثبت‌نام هستند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار