مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: شبکه توزیع برق این استان با وجود بارش‌های شدید باران، تگرگ و وزش شدید باد و بوران اخیر، پایدار است.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 13 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی برق در سراسر استان کرمانشاه با شروع اولین بارش‌ها پیش از روز 22 فروردین‌ماه در آماده‌باش کامل قرار دارند و نسبت به رفع عیوب پراکنده ناشی از شرایط جوی، شبکه برق‌رسانی وارد عمل می‌شدند.

وی با اشاره به بارش‌های مستمر و ادامه‌دار شدید باران، تگرگ و وزش شدید باد و بوران اخیر، گفت: شبکه‌های برق این شرکت و جریان برق‌رسانی به مشترکان پایدار می باشد و تاکنون هیچگونه مشکل خاصی در روند تامین برق پایدار در شبکه برق استان وجود نداشته و با وجود طوفان و شکستن تعدادی از تیرهای برق شهرستان‌های استان با تلاش و کوشش همکاران در کمترین زمان ممکن شبکه ترميم و برق‌رسانی ایمن و پایدار ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده و رصد شبکه توزیع برق به صورت نقطه به نقطه و با استفاده از داده‌های برخط در حال حاضر مورد خاصی از قطعی برق وجود ندارد و در سراسر استان، برق در پایداری کامل قرار دارد.

وی از هم‌استانی‌ها خواست، تا درصورت بروز هرگونه وقایع و اتفاقات برقی، ازطریق تماس با سامانه شبانه‌روزی ۱۲۱ اتفاقات برق، تا رسیدن اکیپ‌های عملیاتی به محل، از دستکاری تأسیسات و لوازم برقی که امکان برق‌گرفتگی و خطرات جانی برای آنان درپی دارد جدا خودداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار