رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار گفت: ضیافت افطار با دعوت از خانواده ۶۵ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان با حضور مسئولین شهرستانی و خَیِّرین در قالب طرح "همسفره با ایتام" در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ 09 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام میثم سیدی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به ایتام و اکرام و اطعام فقرا و فرصتی برای یتیم‌نوازی و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان است، زیرا یکی از مصادیق روشن تقوا رسیدگی به اوضاع محرومان و اقشار کم بضاعت جامعه است.

 

برگزاری ضیافت افطار برای فرزندان ایتام کمیته امداد فریدونکنار  

وی افزود: به همین منظور ضیافت افطار با دعوت از خانواده ۶۵ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد فریدونکنار با حضور مسئولین شهرستانی و خَیِّرین در قالب طرح "همسفره با ایتام" در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار با تشکر ازحمایت حامیان از فرزندان معنوی خود بیان داشت: در این مراسم ۸ خَیِّر حمایت از ۲۰۰ فرزند یتیم را پذیرفته و دو خَیِّر نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری نمودند.

خاطرنشان می‌شود: در فریدونکنار ۳۲۵ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار