فرماندار از تعیین تکلیف برخی مسائل عمرانی شهرستان رفسنجان با حضور استاندار کرمان و معاونانش خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد برای ساخت زندان شهرستان رفسنجان زمین جدید در اختیار اداره امور زندان‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲ 08 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، حسین رضایی ظهر امروز ۲۰ فروردین‌ماه در این رابطه اظهار کرد: در این نشست مقرر شد زیرساخت گازکشی به مهمانشهر اتباع رفسنجان با کمک شهرداری و اداره گاز شهرستان انجام شود.

وی افزود: پیرامون ساخت زندان شهرستان رفسنجان هم مقرر شد با پیگیری شهرداری و همکاری اداره کل زندان‌های استان کرمان از طریق کمیسیون ماده ۶۹ زمین جدید در اختیار اداره امور زندان‌ها قرار گیرد.

رضایی بیان کرد: همچنین در این جلسه قرار شد زمینی برای احداث شهربازی به شهرداری رفسنجان واگذار شود و نیز یکی دیگر از مصوبات دیگر این جلسه احیاء زمین محل احداث بازداشتگاه شهرستان انار بود.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد به منظور جابجا شدن کارگاه‌های ضایعاتی سطح شهر و صنوف و مشاغل مزاحم، قطعه زمین مناسب در نظر گرفته شود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: زمینی برای کاربری ورزشی جانبازان بالای ۷۰ درصد هم در شهر رفسنجان در نظر گرفته شده که واگذار خواهد شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار