‍فرماندار کرمانشاه خبر داد؛
فرماندار کرمانشاه از تحقق ۱۰۵ درصدی تعهدات ایجاد اشتغال در سال گذشته در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ 28 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدرضا آمویی شامگاه روز گذشته چهارشنبه (هشتم فروردین ماه) در جلسه با مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، اظهار کرد: اداره کار در زمان انتخابات تعامل خوبی با فرمانداری داشته و امیدواریم که در دور دوم نیز این همگرایی افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به تحقق رشد ۱۰۵ درصدی تعهدات اداره کار در خصوص اشتغالزایی این دستگاه دولتی افزود: بیش از ۶۰ درصد جامعه، به عنوان مخاطبان این اداره کل بیانگر پاسخگویی و خدمات رسانی به همشهریان است که این را توفیق الهی در خدمتگزاری به هموطنان عزیزمان می‌دانیم.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: ایجاد و توسعه تعاونی‌ها برعهده اداره کار بوده که لازمه جلوگیری از آسیب دیدن این تعاونی ها، آموزش و ترویج قوانین و مقررات این حوزه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های دیگر دستگاه ها نیز در راستای توسعه تعاونی‌ها استفاده کرد، گفت: فرمانداری به عنوان دستگاه اجرایی و حاکمیتی در کنار اداره کار خواهد بود تا نگاه مقام معظم انقلاب در خصوص تحقق شعار سال جاری تحقق پیدا کند.

فعالیت ۸۰۰ تعاونی در کرمانشاه

مختار احمدی مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این جلسه، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد کار ما فعال‌سازی تعاونی‌ها است و در حوزه صیانت از نیروی کار وظیفه داریم، لذا یک هزار و ۷۰۰ تعاونی در شهرستان کرمانشاه داریم که ۸۰۰ تعاونی فعال است و از این تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ عضو و ۸ هزار و ۹۰۰ نفر اشتغالزایی داشتيم و به تعهدات خود به صورت صد درصدی عمل کردیم.

وی افزود: در خصوص پوشش خدمات پاسخگویی به شهروندان در خصوص مبحث یارانه‌ها به مساعدت فرمانداری نیاز داریم،این تعامل سبب تسریع در ارائه خدمات به همشهریان شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار