فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران: به‌دلیل ترافیک پرحجم و سنگین در جادۀ هراز، این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود و شمال به جنوب این جاده یکطرفه شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۱ 26 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور ضمن اشاره به تخریب باغ گیاهشناسی نوشهر گفت: قرار بود در ازای امتیازات و اقدامات شهرداری برای باغ گیاهشناسی نوشهر عقب نشینی در این باغ صورت گیرد اما شهرداری به توافقات خود عمل نکرد و شبانه بدون هماهنگی بخشی از این باغ را تخریب کرد.


رئیس هیات تنیس مازندران از میزبانی چندین مسابقات مهم و معتبر تنیس به میزبانی این استان از جمله تورجهانی رده سنی جوانان در نیمه نخست ماه اردیبهشت امسال خبر داد.

 

استاندار مازندران، همسویی با رویکرد ها و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم لازمه پیشبرد امور دانست و گفت: حل و فصل مشکلات مردم از تاکیدات محوری رئیس جمهور است و مدیران باید در این راستا اهتمام جهادی داشته باشند

 

استاندار مازندران گفت: یکی از اولویت‌های جدی امسال در مازندران در حوزه اقتصاد دریا پایه است و برای تحقق شعار سال برنامه ویژه‌ای داریم.

جوانی که با ترفند ارسال پیامک با عنوان سامانه ثنای قوه قضائیه و پستچی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب ۹۷۰ نفر از هموطنان از طریق درگاه جعلی پرداخت کرده بود، در مازندران دستگیر شد.

اهدای اعضای بدن جوان ۳۰ ساله نکایی به چند بیمار زندگی دوباره بخشید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: حدود ۱۱۲ هزار مسافر از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون به زیارت امامزادگان استان مشرف شدند.

نجاتگران هلال احمر شهرستان عباس آباد مازندران ۳ کودک متاثر از گازگرفتگی را نجات دادند.

سرپرست معاونت میراث‌ فرهنگی مازندران گفت: مراسم شب‌های قدر در موزه تاریخ شهر ساری، دو هزار تنکابن و پایگاه میراث ملی فرح آباد برگزار می‌شود.

ماموران منابع طبیعی شهرستان سوادکوه مقادیری قارچ ترافل یا الماس سیاه جنگل‌های هیرکانی را از متخلفان کشف و ضبط کردند.

۲ هزار سبد معیشتی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال در طرح ملی پویش همای رحمت هلال احمر بین نیازمندان مازندران توزیع شد.

۱۷ نفر از اول فروردین تاکنون با گاز مونوکسید کربن در مازندران مسموم شده اند.

آب‌های ساحلی مازندران از اواخر وقت فردا تا صبح پنج شنبه ۹ فروردین مواج، طوفانی و صید پره، صید کلیکا و فعالیت گردشگری دریایی ممنوع است.

استان مازندران برای نخستین بار میزبان تورجهانی تنیس ، itf جونیور و تنیس زیر ۱۸ سال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار