کد خبر: ۱۱۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 21 October 2015
علی عبدالهی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز با استاندار گیلان در رشت دیدار کرد.

محمدعلی نجفی در این دیدار اظهار داشت: بیان توانمندی‌های دفاعی کشورمان در مجامع عمومی نشان از اقتدار ایران است.

وی افزود: آگاهی جامعه از این توانمندی‌ها موجب بالندگی و احساس امنیت بیشتر می‌شود.

استاندار گیلان گفت: فضای اشتغال استان طبق آمار رو به بهبود است و این در حالی است که فضای امنیتی موجود در استان نیز بسیار مثبت است.

وی به سفر رئیس جمهور به گیلان در آغاز سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است اشاره و خاطر نشان کرد: در این سفر مصوبات خوبی به تصویب رسید که آغاز پروژه راه آهن رشت آستارا یکی از مصوبات بود و پیگیر جذب فاینانس خارجی برای اجرای آن هستیم.

نجفی به تفاهم نامه کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان درخصوص امتداد ۸ کیلومتر باقیمانده راه آهن آذربایجان به آستارا ایران اشاره کرد و افزود: با این تفاهم نامه ۸ کیلومتر باقیمانده به اتمام می‌رسد و پل مشترک با هزینه دوکشور ساخته می‌شود و با ساخت ترمینال از ۱۸ ماه آینده حمل و نقل ریلی بار از طریق آستارا انجام می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در زمینه پروژه‌های عمرانی طی ۲ سال گذشته در گیلان اقدامات خوبی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: پروژه‌های عمرانی گیلان در سال ۹۳ نسبت به ۲ سال قبل رشد ۲. ۳ برابری داشته است.

وی توجه دولت در پروژه‌های عمرانی را معطوف به پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت عنوان و تصریح کرد: در این مدت با تزریق با سه هزار میلیارد تومان اعتبار توانستیم بخشی از این پروژه‌ها را جمع کنیم.

در این دیدار سردار عبدالهی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح نیز با اشاره به نقش مهم گیلان در آموزش نیروهای نظامی زبده کشور بویژه در بخش نیروی دریایی گفت: این ستاد از تقویت این مراکز حمایت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار