استاندار قم تحقق شعار سال را در گرو فعالیت شبانه روزی، مجاهدت و پشتکار مسئولان دانست.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ 25 March 2024

به گزارش تابناک قم، استاندار قم در جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و برخی فعالان اقتصادی استان گفت: جهش تولید با مشارکت مردم بدون مجاهدت مسئولان و برنامه ریزی زمان بندی شده محقق نمی‌شود.

سیدمحمدآقامیری، آسان شدن دسترسی مردم به مسئولان را مورد توجه قرار داد و گفت: همه مسئولان وظیفه دارند با تمام توان در خدمت مردم باشند و برای رفع مشکلات آنها بدون هیچ بهانه‌ای اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اگر متوجه شویم یک مدیر در مسیر جذب سرمایه گذار حاشیه سازی می‌کند و در اصل مانع سرمایه گذاری او می‌شود، با او برخورد می‌کنیم تا تحقق شعار سال بدون هیچ وقفه‌ای انجام شود.

در این جلسه برخی از فعالین اقتصادی استان و مسئولان به بیان دغدغه‌های پیش روی تولید کنندگان و موانع پیش روی تحقق شعار سال پرداختند.

ایجاد شبکه واحد تولید و برنامه ریزی بهتر برای تامین برق و گاز مورد نیاز تولیدکنندگان از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان این جلسه مصوب شد ظرف مدت ۴۸ ساعت تمامی دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با فعالیت‌های اقتصادی ازجمله صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خود را در جهت تحقق شعار سال به صورت کامل و جامع ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار