جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش ۲ درصدی آمار وقوع سرقت در استان در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل، گفت: خوشحالی ما از رضایتمندی مردم است.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ 25 March 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمد رستمی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با تدابیر مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قرارگاه مبارزه با سرقت در انتظامی استان راه اندازی شد و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های فنی و تلاش همکاران، ضمن توقف روند افزایشی سرقت، آمار سرقت در مقایسه با سال قبل ۲ درصد کاهش یافت.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اجرای ماموریت های انتظامی، افزود: در روز قریب به سه هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار می شود که بخش عمده‌ای از این تماس‌ها منجر به اجرای ماموریت می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش ما بر حضور به‌موقع همکاران در محل ماموریت‌ها بوده و به‌صورت ویژه بر عملکرد کارکنان نظارت می‌شود، تصریح کرد: همکاران تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا رضایت مردم را جلب کنند و عمده مردم نیز از عملکرد پلیس رضایت دارند.

رستمی خاطرنشان کرد: خوشحالی ما از رضایتمندی مردم است و تمام ماموریت‌های خود را با هدف کسب رضایت خداوند متعال و جلب رضایتمندی مردم انجام می‌دهیم.   

وی به اهتمام و توجه ویژه انتظامی استان به پیشگیری از وقوع جرم اشاره و ابراز کرد: کلیه کلانتری، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری، پلیس مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و مجموعه گشت‌های انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرم بصورت شبانه روزی فعال هستند.

رستمی به عملکرد مطلوب پلیس فتا انتظامی استان اشاره کرد و افزود: پلیس فتا استان یک پلیس توانمند است و در این حوزه فعالیت بسیار خوبی توسط همکاران در زمینه آگاهی بخشی به مردم و همچنین در زمینه پیگیری و کشف پرونده‌ها و جرائم انجام شده است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه در اسفندماه ماموریت‌های حساسی همانند تامین امنیت انتخابات و چهارشنبه آخر سال توسط پلیس به انجام رسید، تشریح کرد: در اسفندماه در انتظامی استان قرارگاه ویژه‌ای برای تامین امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال تشکیل شد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه کشف بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد مواد محترقه و ۲۸۸ کیلوگرم اکلیل سرنج از جمله اقدامات و دستاوردهای همکاران در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال بود و شاهد امنیت کامل و کمترین حوادث در این روز بودیم.

رستمی در بخش دیگری از سخنان خود سرقت را نگرانی مردم و دغدغه انتظامی استان عنوان و بیان کرد: برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی‌های ویژه‌ای برای کاهش جرائم و خصوصا مقابله با سرقت انجام داده‌ایم، از جمله اینکه تعداد ۲۶۷ تیم گشت پیشگیری از وقوع جرائم که عمدتا در راستای پیشگیری از سرقت به‌کارگیری می‌شوند، پیش بینی شده است.

وی همچنین به اجرای طرح هر کلانتری یک شهر توسط انتظامی استان اشاره و تصریح کرد: این طرح یک اقدام ابتکاری در انتظامی استان کرمانشاه است که تاکنون در پنج کلانتری شهر کرمانشاه اجرایی شده و با اجرای آن حوزه استحفاظی هر کلانتری توسط دوربین‌های پایش تصویری رصد می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه از هر لحاظ آماده خدمات رسانی به مردم هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه این اقدامات آرامش و امنیت را برای مردم شریف استان به ارمغان آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار