بازرس کل لرستان گفت: در گفتگو با مسافرین نوروزی آنان از وضعیت اسکان در آموزش و پرورش رضایت داشتند.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 23 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، سعید رازانی امروز چهارم فروردین ماه، در بازدید از اماکن و اقامتگا‌های آموزش و پرورش با تبریک عید نوروز اظهار کرد: آموزش و پرورش لرستان با تدارک اتاق اسکان در سه نوع الف، ب و ج با قیمت مناسب رضایتمندی مهمانان نوروزی را جلب کرده است به طوری که در گفتگو با مسافران متوجه این موضوع شدیم.

بازرس کل لرستان افزود: محل‌های اقامت مسافران در آموزش و پرورش دارای امکاناتی شامل تلویزیون، یخچال، فرش، شرایط استحمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه می‌باشد که شرایط را برای اقامت مسافران را بصورت مطلوب فراهم کرده است.

۱۵ هزار و ۹۱۱ نفر در پایگاه‌های آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده‌اند

در ادامه این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش لرستان هم با بیان اینکه از ۲۸ اسفند تا پایان روز سوم فروردین ۱۵ هزار و ۹۱۱ نفر در پایگاه‌های آموزش و پرورش استان پذیرش شده‌اند، گفت: تا کنون ۳ هزار و ۷۴۸ خانواده از فضا‌های آموزش و پرورش برای اسکان استفاده کرده‌اند.

رضا عزتی افزود: با تمهیدات لازم اندیشیده شده ۱۶۵ مدرسه در قالب یکهزار و ۶۱۵ کلاس درس برای اسکان نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد در صورت نیاز و وجود شرایط نامساعد جوی از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش از جمله دیگر مدارس و سالن‌های ورزشی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار