استاندار خوزستان در نشست هماهنگی خدمات سفر نوروزی در استان بر افزایش سطح خدمت‌رسانی به مسافران تاکید کرد و گفت: تاسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی و رستوران‌های بین‌راهی با رعایت حرمت ماه رمضان به مسافران و گردشگران خدمات مطلوبی را باید ارائه کنند.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 23 March 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب روز شنبه در نشست هماهنگی خدمات سفر در استان که به محوریت ستاد مرکزی به ریاست آیت الله رئیسی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر افزایش سطح خدمت‌رسانی به مسافران، رفع مشکلات تردد شهروندان و ارتقای خدمات مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هر سال در خوزستان باتوجه به آب و هوای مطلوب استان میزبان هزاران نفر از مسافران نوروزی هستیم گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران زمینه ایجاد رضایت برای مهمانان نوروزی را فراهم می کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: گردشگران و زائران در سال جدید استقبال خوبی از جاذبه های خوزستان و زیارتگاه ها داشتند.

حسینی محراب به نشست ستاد مرکزی خدمات سفر به ریاست آیت الله ریبسی و با حضور برخی وزرا در محل ستاد مرکزی سفر اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارشات کاملی از آخرین وضعیت سفرهای نوروزی و مشکلات مسافران به صورت ویدئو کنفرانس ارائه شد که یکی از نکات قابل توجه کاهش میزان تصادفات و حوادث جاده ای است.

وی یادآور شد : اگرچه فوت یک انسان نیز برای همه ما تاسف بار است اما خوشبختانه به نسبت سال های گذشته کاهش آمار سوانح رانندگی و فوتی ها نشان دهنده ارتقای سطح فرهنگی و رعایت نکات ایمنی توسط مسافران است.

استاندار خوزستان اظهار کرد: آیت الله رئیسی به دلیل کاهش تصادفات جاده ای از دستگاه های متولی قدردانی کردند و امیدواریم تا پایان سفرهای نوروزی نیز شاهد کمترین حوادث برای مسافران باشیم.

وی گفت: بی شک مسافران با رعایت نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی می توانند سلامت خود را حفظ و خاطرات شیرینی را در سفرهای نوروزی خود رقم بزنند.

حسینی محراب خاطر نشان کرد: خوشبختانه از نظر امنیت مسافران نیز در استان خوزستان هیچ مورد خاصی مشاهده نشده و مردم تا امروز شکایت خاصی نداشتند.

فعالیت ۴۰۰ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی در خوزستان

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ غرفه در نقاط مختلف استان به عرضه صنایع دستی خوزستان می پردازند که با استقبال مطلوب مهمانان نوروزی همراه است.

استاندار خوزستان افزود: همچنین مسیرهای پرتردد و پرخطر استان نیز امسال شناسایی شده که مشکلات برخی از این محل ها رفع و یا برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی، گشت های متعددی مستقر شده اند.

وی بیان کرد: ۳۰۰ دهیاری نیز در مسیرهای تردد مسافران در کنار نیروهای پلیس و راهداری به مردم خدمت رسانی می کنند.

حسینی محراب گفت: همچنین سفر دریایی در رودخانه اروند برای مسافران نوروزی تدارک دیده شده و امید می رود در اینگونه سفرها نیز مسافران نیز نکات لازم و ایمنی را رعایت کنند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که نیاز است مسافران نوروزی در نظر بگیرند رعایت ضوابط و مقررات ماه مبارک رمضان است که خوشبختانه تاکنون به خوبی رعایت شده و امید است تا پایان سفرهای نوروزی نیز به همین منوال ادامه داشته باشد.

نشست ستاد مرکزی سفرهای نوروزی با محوریت رییس جمهور و وزرا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندارهای سراسر کشور روز شنبه برگزار شد و در این نشست آیت الله رییسی و برخی وزرا به آخرین اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به مسافران و مشکلات پیرامون آن ها در استان های مختلف پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار