فرماندار دره شهر گفت : ساخت ۱۲۸ واحد مسکن ملی با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ 23 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ طاهری بیان داشت : جهت رفع تنش آبی دره شهر شبکه آب دره شهر به طول ۲ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام و مشکل آب بسیاری از مناطق دره شهر حل شد.

وی افزود : احداث ساختمان درمانگاه عباس‌آباد، لعه تسمه، اسلام‌آباد و خانه بهداشت شوره ماژین و ساخت درمانگاه که از آرزوهای دیرینه مردم بود که در دولت قبل رها شده بود از دیگر اقدامات دولت سیزدهم است.

طاهری ادامه داد : آغاز به کار سد سیکان پس از ۱۳ سال در سال ۱۴۰۲ از دیگر خدمات دولت است که این پروژه ملی با اعتباری در حدود ۲ هزار میلیارد تومان به مشکل تنش آبی شهرستان‌های دره شهر. بدره و آبدانان پایان خواهد داد و این پروژه تحول بزرگی در بخش صنعت و کشاورزی به وجود خواهد آورد و ۸۰ تا ۱۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

وی گفت : مراحل و مجوزهای ایجاد پتروشیمی دره شهر انجام‌گرفته و مشکل تأمین زمین در حال انجام است که با احداث و ایجاد این پروژه ۱۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت و یک انقلاب صنعتی در دره شهر خواهد بود

طاهری تاکید کرد : کار طرح بزرگ تجمیع پمپاژها با اعتباری در حدود ۲ هزار میلیارد تومان ۵ هزار و ۷۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی دره شهر از روستای عباس‌آباد تا دمرود ماژین را آبی خواهد کرد/ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار