مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام؛
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام گفت : این نرم افزار که اولین بار به صورت ویژه در ایام اربعین سال ۱۴۰۲ رونمایی شد، برای تعطیلات نوروزی تکمیل و آماده نصب بر روی گوشی های همراه هوشمند گردشگران نوروزی است.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ 21 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ شریفی بیان کرد : نرم افزار ایلام بلد گردشگران نوروزی را از نقشه خوانی و کتابچه های راهنما بی نیاز می کند چرا که این برنامه مجهز به نقشه و مسیریاب است.

وی افزود : در این نرم افزار امکانات و اطلاعاتی چون اماکن گردشگری، اقامتی، جاذبه های استان، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز فروش صنایع دستی، نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات محلی جانمایی شده است.

شریفی تاکید کرد : گردشگران نوروزی از طریق فروشگاه های مجازی معتبر داخلی عرضه نرم افزار نظیر کافه بازار، سیب و مایکت امکان دانلود و نصب این برنامه جامع بر روی گوشی های خود را دارند.

وی خاطرنشان کرد : در نرم افزار مذکور علاوه بر مسیر و نقشه مکان مورد نظر، یک شماره دسترسی از آن مکان نیز برای رفاه حال گردشگران در نرم افزار درج شده است.

شریفی گفت : کد QR نصب این برنامه نیز بر روی تمام بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان قرار دارد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار