فرمانده انتظامی خراسان شمالی از تعطیلی پارک بابا امان و بش قارداش برای پیشگیری از خطر‌های احتمالی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 10 March 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده در رزمایش طرح قرارگاه نوروزی با اشاره به اقدامات ناهنجار نوجوانان در شب چهارشبنه پایانی سال، بیان کرد: افراد سودجو به دنبال راهی برای فروش مواد محترقه خود با عنوان ترقه بی خطر هستند که خانواده‌ها باید در شب چهارشنبه پایان سال با مدیریت و کنترل نوجوانانشان به پلیس کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی تفرجگاه‌ها پلیس حضور دارد، افزود: در شب چهارشنبه پایانی سال برای پیشگیری از خطر‌های احتمالی دو پارک بابا امان و بش قارداش تعطیل است.

سردار مطهری زاده گفت: بیش از ۷۵ هزار مواد محترقه در شهرستان‌های استان کشف و ضبط شد.

استقرار طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند

وی با اشاره به تلاش‌هایی که در طرح زمستانه پلیس انجام شد، گفت: از ۲۴ اسفند طرح نوروزی پلیس مستقر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی خوبی را برای امنیت مردم از چهارشنبه آخر سال تا شب‌های قدر داریم، افزود: در بحث بحث امدادرسانی و کنترل ترافیک، همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی مانند سال‌های گذشته در کنار یکدیگر قرار می‌گیریم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: حدود ۳۵۰ نفر در مجموع برای خدمت رسانی به مردم فعال هستند که متشکل از ۸۰ تیم در پلیس راه‌های استان و ۲۶ تیم درون شهری برای کمک به مسافرین نوروزی حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تمام تلاش ما این است که مسافران نوروزی با آرامش خاطر به استان ما سفر کنند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار