منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:
منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: آذربایجان‌غربی الگوی مدارا، وحدت و همدلی در کشور است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 04 March 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، آیت الله محمد حسین بیاتی در دیدار مردمی خود افزود: آذربایجان غربی خطه جهاد و اجتهاد است و خرسندم از این خطه به مجلس خبرگان راه پیدا کنم.

وی با اشاره به اینکه این سرزمین خاستگاه و زادگاه آیت الله خویی و حجت الاسلام حسنی است، اظهار کرد: این استان سرزمین وحدت همزیستی و الگوی مدارا، تسامح و بردباری است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم آذربایجان غربی در انتخابات نشان از فهم عمیق و نشان عبور از تعصبات قومی و زبانی و نشانه کلان اندیشیدن است، اظهار کرد: بعضی در بیرون و درون استان سعی می کنند به آذربایجان غربی را کانون تعصبات قومی و مذهبی تعریف کنند
و دشمنان درصددند با ایجاد فتنه های قومی و منطقه مدارا و همزیستی را از مردم این استان سلب کنند اما این استان نقطه مقابل این تفکربوده و نماد وحدت و همدلی است.

وی افزود: مجلس خبرگان رهبری نقطه پیوند اسلامیت و جمهوریت است و این افتخاری بزرگ برای نظام اسلامی است که راس هرم سیاسی جمهوری اسلامی و نیابت امام عصر را مردم انتخاب می کنندو نقش مردم در تعیین سرنوشت خود، حائز اهمیت است.

آیت الله بیاتی گفت: پیوند امامت و امت و پیوند جمهوریت و اسلامیت تنها نقطه مقبول اداره جامعه سیاسی است و
مجلس خبرگان رهبری نقطه پیوند امامت و امت است.

وی خاطر نشان کرد: نماینده خبرگان رهبری بصورت استانی انتخاب می شود باید از مسایل و مشکلات استانی که انتخاب شده آگاهی یابد و برای حل آن مشکلات پیش رود.

منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید به اینکه نماینده خبرگان به اقتضای شرایط، اولویت و همت خود را مصروف امور فرهنگی استان خود کنند، تصریح کرد: در این استان اولویت های فرهنگی متعددی داریم و خیلی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی ما راحلشان در گرو حل مسایل فرهنگی استان است که باید به این حوزه توجه کرد.

وی گفت:امید است باعنایت خداوند و در سایه ی مقام عظمای ولایت امانتدار شایسته ای باشیم و بتوانیم به مردم خدمت کنیم .

گفتنی است آیت الله بیاتی منتخب مردم استان آذربایجان‌غربی ۲۵۰هزار و ۶۵۳ رای اعتماد در مجلس خبرگان رهبری توانسته با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار