امام جمعه ایلام گفت: مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت است چراکه اگر دشمن احساس کند بین نظام و مردم فاصله افتاده، شاهد جنایت تروریستی کرمان خواهیم بود و قطعا همه متضرر می شوند.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 26 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت السلام اله نور کریمی تبار در حاشیه همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلابی اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار کرد:امام خمینی(ره )نقلاب اسلامی را بنا به سیره پیامبران بنیاد نهاد که آنها با کودتا و سلاح مردم را به خدا دعوت نکردند و انقلاب اسلامی از زمان مبارزات در دوران ستم شاهی تا کنون مبتنی بر مردم بوده و جمهوریت نظام عرصه نقش آفرینی مردم بوده است. 

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد:اتفاقاتی که برای انقلاب افتاد می تواند ده ها نظام را سرنگون کند اما با رهنود های رهبر فرزانه انقلاب تمام توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه بهترین راهبرد و رکن جمهوری اسلامی، سلاح اتمی و تجهیزات نیست، افزود: یکی از برنامه تاثیرگذار شورای تبلیغات شورای اسلامی در کشور که توانست با حداقل هزینه و امکانات حضور مردم در صحنه ها را برای دشمن رهب آور و برای دوستان امید آفرین نماید .

حجت السلام کریمی با اشاره به اینکه امروز نقش مردم در پای صندوق آرا امروز مهم تر از هر زمانی دیگری است، یادآور شد: حداقل دست آورد حضور مردم در پای صندوق رای این است که امینت مردم را تضمین می‌کند. 

وی افزود: مشارکت تصمین کننده امنیت است و اگر دشمن احساس کند بین نظام و مردم فاصله افتاده، شاهد جنایت تروریستی کرمان خواهیم بود و قطعا همه متضرر می شوند. 

امام جمعه ایلام گفت: برخی کاندیداهای انتخابات مجلس در تریبون‌هایی که صدا و سیما در اختیار آنها گذاشته جوری سیاه نمایی می کنند که انگار هیچ اتفاق مثبتی در کشور نیفتاده است، کدام کشور در دنیا چنین مشکلاتی ندارد. 

وی تاکید کرد: نباید سوار بر موج احساسات خود و مغلوب کف زدن های اطرافیان نشوند. واقع بینانه حرف بزنند نه رویایی و در فضا و بگویند چه برنامه‌ای برای مسایل استان دارند

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت : در عملکرد دولت، مجلس و قوه قضاییه مشکل است اما برخی نامزد نباید با شعار های احساسی اصل نظام جمهوری اسلامی خون شهدا زیر سوال ببرند. 

وی گفت: نامزدهای نباید با شعار فضای و رویای به عرصه تبلیغات وارد شوند آنها باید برای رفع مشکلات استان و کشور همانند بیکاری و اشتغال راهکار و برنامه کارشناسی ارائه دهند./م

 

خبرنگار : مجتبی قیطاسی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار