به کسانی که در مسابقه صبا با پرسپولیس تهران شعار بی غیرت می دادند، می گویم که ما با غیرت بودیم و جوانمردانه بازی کردیم؛ فکر می کنم اگر پرسپولیس 10 گل به ما می زد آنگاه با غیرت می شدیم!
کد خبر: ۱۱۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 20 October 2015
به گزارش تابناک قم، علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه تیمش با فولاد خوزستان که در دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم برگزار شد، اظهار کرد:  بازی فردا یکی از سخت‌ترین و خطرناک‌ترین بازی‌های ماست و نباید کاری به رده فولاد در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: رده فعلی، جایگاه واقعی صبا در جدول نیست به همین علت تلاش می کنیم تا در این بازی خانگی، در ادامه روند بازی های خوب پیشین خود نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان ما در بازی فردا قادر به همراهی صبا نیستند و قاسم دهنوی محروم است و هاشم بیگ‌زاده و میلاد فراهانی هم مصدوم هستند البته دست ماچادو هم شکسته اما وی اعلام کرده که می‌خواهد بازی کند.

دایی با بیان اینکه کوشش می کنیم با همین نفرات نتیجه خوبی را مقابل فولاد به دست آوریم، گفت: ما از نظر بازیکن محدودیت داریم، اما سعی خواهیم کرد با ارائه یک بازی خوب و حساب شده و کسب سه امتیاز بازی فردا را به پایان ببریم تا با آسودگی خاطر برای دیگر بازی‌های این فصل آماده شویم.

وی در ادامه از باشگاه صبا خواستار تلاش بیشتر برای افزایش حضور تماشاگران قمی در ورزشگاه شد و افزود: در بازی با تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مردم استان قم نشان دادند که تیم خود را دوست دارند و بدون حضور و تشویق این تماشاگران فهیم و خوب نمی توانستیم مقابله سپاهان به پیروزی دست یابیم و به طور حتم حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه برای موفقیت صبا نقش بسزایی دارد. 

سرمربی صبا در مورد برخی انتقادات پس از بازی با پرسپولیس از وی تصریح کرد: حرفی که حق باشد می‌زنم و کاری به حرف‌هایی که در فضاهای مجازی گفته می‌شود ندارم و دوست دارم در هر جایی که کار می‌کنم با تمام توانم برای آن تیم کار کنم.

وی افزود: تمام تلاش من این بود که هر مکانی باشم با تمام وجودم و با عشق و علاقه برای آن تیم کار کنم، به کسانی که در مسابقه صبا با پرسپولیس تهران شعار بی غیرت می دادند، می گویم که ما با غیرت بودیم و جوانمردانه بازی کردیم؛ فکر می کنم اگر پرسپولیس 10 گل به ما می زد آنگاه با غیرت می شدیم!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در بازی با پرسپولیس بنسون به صورت والیبالی آبشار زد اما داور می‌گوید قانون آمده که این ضربات را کارت ندهید و واقعا عجیب است که یک داور این حرف‌ها را می‌زند شاید این قانون زمانی آمده که ما در فوتبال نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما این است که در زمین حقمان را بگیریم و اگر در بازی با پرسپولیس می‌توانستیم گل دوم را بزنیم به قول میاچ بازی تمام شده بود.

تیم های صبای قم و فولاد خوزستان اهواز، فردا 29 مهر ماه، از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم ساعت 16:45 با یکدیگر مسابقه می دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار