استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ۳۲۶ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۷هزار ۹۴۰ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 03 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار کرد : افتتاح و کلنگ زنی این تعداد طرح، برای ۲ هزار ۸۵۷ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان ایلام اشتغالزایی ایجاد می کند.

وی افزود : طرح جامع منطقه آزاد تدوین شده و در حال تعیین هیئت مدیره منطقه آزاد هستیم که ظرفیت بسیار بالایی را برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان ایجاد خواهد کرد.

بهرام نیا ادامه داد :  پارک پلی پروپیلن در منطقه آزاد مهران جانمایی شده و احداث این پارک برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد

استاندار ایلام مطرح کرد : این دهه یادآور تبیین دستاوردهای بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی و گویای پیروزی خون بر شمشیر است.

وی خاطرنشان کرد : مدیران در این ایام با تجدید میثاق پیمان با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب که با قاموس آنان عجین شده است، خدمت به مردم و تحقق آرمان های امامین انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

بهرام نیا گفت : در ۲۲ بهمن همه مدیران همپای مردم ایران اسلامی که عید انقلاب است، حضور گسترده خواهند داشت که این حضور به منزله آمادگی برای انتخابات ۱۱ اسفند بر اساس مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت سالم خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار