فرماندار آستارا:
فرماندار آستارا گفت: ۴۸ پروژه عمرانی، فرهنگی و عام المنفعه در دهه فجر امسال در شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۱۱۵۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 22 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضا شهاب زاده امروز، اول بهمن ماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به مجموع پروژه های قابل بهره برداری برای دهه فجر در شهرستان آستارا اظهار کرد: مجموعا ۴۸ پروژه با اشتغالزایی برای ۴۴ نفر به صورت مستقیم و ۳۴۷ نفر غیرمستقیم و اشتغال موقت با اعتبار بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف اجرایی باید نسبت به خدمت و گره گشایی بیشتر در رفع مشکلات مردم کوشا باشند افزود: ۲۱ کمیته تخصصی با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا برای اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه مبارک فجر فعالیت خواهند داشت.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه رویکرد برنامه های دهه فجر امسال محتوایی و مردم محور باشد گفت: رویکرد اساسی در برگزاری برنامه ها، جشن ها و فعالیت دستگاه های مختلف فرهنگی و اجرایی در دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی باید با نگاه جهاد تبیین، محتوایی و مردم محور با اجرای برنامه های متنوع و فرهنگی باشد.

شهاب زاده با بیان اینکه پنج پروژه عمرانی بزرگ در سطح شهرستان در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و دیدار با خانواده شهدا و همچنین ویزیت رایگان و میز خدمت از جمله دیگر برنامه های دهه مبارک فجر خواهد بود افزود: باید سعی شود دستاورهای عظیم انقلاب اسلامی در شاخص ها و حوزه های گوناگون به گونه ای ملموس و هنرمندانه برای مردم و نسلی که چندان با دوران اوایل انقلاب آشنا نیستند، تبیین و انتقال یابد.

وی همه نهادها و دستگاه های فرهنگی، خدماتی و اجرایی شهرستان آستارا را نیز موظف به همکاری با ستاد برگزاری دهه فجر کرد و گفت: این دهه بهترین فرصت برای تبیین و روشنگری دستاوردها و اقدامات و فعالیت های نظام و دولت در ابعاد و حوزه های گوناگون است.

فرماندار آستارا همچنین از همه دستگاه ها در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان آستارا خواست ضمن رویکرد محتوایی به برنامه ها تلاش کنند که شور نشاط ایام‌الله دهه فجر را به گونه ای گسترده و محسوس برای مردم و شهروندان فراهم کنند که فضای شهری و روستاهای ما نمود عینی از این ایام پر افتخار را برای مردم ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار