معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه در نهاوند یک‎هزار و 97 واقعه ازدواج ثبت شده که دو درصد رشد را نشان می‌دهد، گفت: 213 مورد واقعه طلاق نیز به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 20 October 2015
معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه در نهاوند یک‎هزار و 97 واقعه ازدواج ثبت شده که دو درصد رشد را نشان می‌دهد، گفت: 213 مورد واقعه طلاق نیز به ثبت رسیده است.

به گزارش فارس، سید رضا سلامتی در ستاد ثبت وقایع حیاتی ثبت احوال نهاوند با بیان اینکه ثبت آمار دقیق در موعد مقرر و قانونی می‌تواند مسئولان را در ارائه برنامه‌های مختلف مدیریتی و حمایتی یاری کند اظهار داشت: همکاری دهیاران، اعضای شورا در روستاها و مسئولان بهداشت و درمان در ارائه آمار دقیق و به موقع می‌تواند نقش مهمی در ثبت وقایع حیاتی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال در نهاوند یک‌هزار و 711 مورد ولادت به ثبت رسیده است افزود: از این تعداد 861 تولد پسر و 850 تولد دختر ثبت شده است.

معاون فرماندار نهاوند افزود: در 6 ماهه نخست امسال نیز در نهاوند 475 نفر فوت شده‌اند که 292 نفر مرد و 183 نفر زن بوده‌اند.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.5 درصد افزایش مرگ و میر را شاهد بودیم، بیماری قلبی و عروقی و انواع سرطان‌ها را شایع‌ترین علت مرگ و میر در نهاوند دانست.

سلامتی با بیان اینکه متاسفانه سن ازدواج در نهاوند در 6 ماهه امسال یک سال افزایش یافته است افزود: سال گذشته در 6 ماهه اول میانگین سن ازدواج در بین دختران 23 سال و در بین آقایان 27 سال بود که امسال این میزان در آقایان به 28 سال و در دختران به 24 سال افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در نهاوند یک‎هزار و 97 واقعه ازدواج ثبت شده که دو درصد رشد را نشان می‌دهد، تأکید کرد: 213 مورد واقعه طلاق نیز به ثبت رسیده است.

معاون فرماندار نهاوند در پایان سخنانش گفت: در این شهرستان میانگین سن طلاق در بین آقایان 33 سال و در خانم‌ها 28 سال گزارش شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار