رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف نهایی تشکیل ستاد استان‌های زاگرس‌نشین افزایش سرعت کاهش نرخ بیکاری است.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 16 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا منتظری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد استان‌های زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری گفت: ایده‌ها و اندیشه‌ها ثروت عظیمی از لحاظ مادی و معنوی هستند که اگر آن ایده تحقق پیدا کند، ثمرات آن را در آینده مشاهده می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان، ایده تشکیل ستاد استان‌های زاگرس‌نشین توسط استاندار مطرح شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اولین جلسه تشکیل ستاد استان‌های زاگرس‌نشین، از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری ۲۴ پیشنهاد ارائه شد که از این مجموع ۱۵ عنوان مورد تاکید معاون اجرایی رئیس‌جمهور قرار گرفت.

منتظری بیان کرد: استان‌های زاگرس‌نشین از نظر اقلیمی ظرفیت خوبی برای تامین منابع آب کشور دارند، اما استفاده از امکانات بسیار مهم است که با تشکیل این ستاد امیدواریم از امکانات بهره‌مند شویم.

وی عنوان کرد: اقلیم خاصی که در خصوص گردشگری در این استان‌ها وجود دارد و در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هدف نهایی تشکیل ستاد مناطق زاگرس‌نشین بالابردن سرعت کاهش نرخ بیکاری این استان‌ها است که باید از طریق معاونت اجرایی استانداری‌ها و همه دستگاه‌ها پیگیری شود.

وی بیان کرد: در اولین جلسه مقرر شد، استانداران استان‌های زاگرس‌نشین پروژه‌های اقتصادی بالای ۸۰ درصد را بررسی و به دبیرخانه این ستاد ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار