جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه مطرح کرد؛
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برای حل مشکلات حوزه صنعت و رفع بیکاری در کرمانشاه برنامه‌ریزی کردیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 18 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مسعود قنبری امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر ماه) در جلسه پیگیری مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه ما این است که بتوانیم تمامی مشکلات را در حوزه صنعت و مقداری از مشکلات بیکاری استان کرمانشاه را حل کنیم.

وی افزود: ستاد تسهیل برای تسهیل امورات شرکت‌ها و کارخانه‌ها است که بتوانیم در حوزه‌های اجتماعی مشکلات را برطرف کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های اجتماعی به نحوی به صنعت گره خورده است.

وی ادامه داد: در بعضی از ادارات پاسخگویی به افراد به درستی انجام نمی‌شود و باید به این مشکل رسیدگی شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در بانک‌های استان کرمانشاه وجود دارد بیان کرد: در بانک‌ها مشکلات و گرفتاری‌های بسیاری داریم لذا تولید کننده‌ها به دلیل اتلاف وقت دیگر به سراغ آن‌ها نمی‌روند.

قنبری با بیان اینکه معیشت مردم و بیکاری از مشکلات استان کرمانشاه است، ابراز کرد: در راستای اهمیت مسائل اقتصادی تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با مضمون‌های اقتصادی است.

وی با تأکید بر ضرورت پیگیری مصوبات جلسات خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی در حال جنگ هستیم و مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند «جنگ همچنان در حوزه‌های مختلف باقی است».

وی تشریح کرد: راه حل فرار از اجرا در تمام دستگاه‌های استان کرمانشاه به وفور قابل مشاهده است و این یک مشکل بزرگ است.

وی اذعان کرد: سپاه با تمام تجهیزات و امکانات آماده حمایت همه جانبه و همکاری با دستگاه‌ها است.

وی تأکید کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم کرمانشاه بسیجی هستند و این بسیار حائز اهمیت است و کرمانشاه مردمی دارد که همگی در زمان ضرورت پای کار هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار