رییس دادگستری استان مازندران خبر داد:
متهمین همچنین در مخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان‌های حساس نظامی و انتظامی و در راستای همسویی با جریان ضد انقلاب، در حال ساخت کوکتل مولوتوف و بمب دست‌ساز بودند که با صدور دستور فوری قضایی و هوشیاری ماموران دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت روشن شدن زوایا و ابعاد دیگر بزه‌های ارتکابی تحویل ضابطین شدند.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 11 September 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری گفت:

بر اساس این گزارش ، در پی گزارش تعدادی از شهروندان و وصول شکایت‌هایی از سوی هشت دختر و پسر، مبنی بر آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه در پارک‌های سطح شهر، موضوع با دستور فوری دادستانی شهرستان بابل، مورد پیگیری قرار گرفت.

 

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: طبق اطلاعات بدست آمده، متهمان، قربانیان خود را در پارک‌های شهر شناسایی و با ربایش آنها به زور و تهدید، ضمن خوراندن انواع قرص‌های بیهوشی و موادمخدر، اقدام به تجاوز به آنان و تصویربرداری از اعمال شنیع خود می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: در این راستا با دستور دادستان شهرستان، ضمن تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی به ماموران، متهمان ردیف اول تا پنجم در مخفیگاه‌هایشان شناسایی و در بازجویی‌های اولیه به انجام رفتارهای یاد شده، خصوصاً تجاوز به ۲ نفر از خانم‌ها به صورت باندی و گروهی اقرار کردند.

وی تاکید کرد: متهمین همچنین در مخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان‌های حساس نظامی و انتظامی و در راستای همسویی با جریان ضد انقلاب، در حال ساخت کوکتل مولوتوف و بمب دست‌ساز بودند که با صدور دستور فوری قضایی و هوشیاری ماموران دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت روشن شدن زوایا و ابعاد دیگر بزه‌های ارتکابی تحویل ضابطین شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: تحقیقات جامعی برای کشف زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Australia
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خاک تو سر خلافکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار