استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: در تمام ایام سال مسابقات و رویدادهای قرآنی به صورت استانی و با دعوت از استان های همجوار و کشورهای همسایه برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 26 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحرایی در نشست قرارگاه قرآنی که عصر امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: همه تلاش های ما برای رسیدن به هدفی متعالی است، موظفیم به تعقل، کار و. . و تلاش برای رفاه و معیشت مردم، اما هدف اصلی، زندگی متعالی است که آرمان هایی همچون نماز، زگات و .. دارد. 
 
وی افزود: برنامه های پیشنهادی که توسط قرارگاه در نظر گرفته می شود باید به صورت استانی اجرا شود، به فرمانداری های استان تسری یابد و فرمانداران به عنوان خادمین قرآن پای کار بیایند. 
 
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید برگزاری رویداد ها را در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: در جلسات مشاوره هم باید به بهانه های خوب کار قرآنی صورت گیرد و در مناسبت های مختلف از جمله روز کرمانشاه، سالروز عملیات مرصاد و .. مسابقات قرآنی تشکیل شود. 
 
صحرایی همچنین بر دعوت از استان های همجوار و کشورهای همسایه در برگزاری این رویدادهای قرآنی و مسابقات تاکید کرد و گفت: باید در این راستا کارهای خوب و مثمر ثمر اجرا شود. 
 
در ادامه نشست محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با این وجود که چند ماه بیشتر از تشکیل قرارگاه قرآنی نگذشته بود، امسال ماه رمضان نسبت به سال های گذشته متفاوت بود. 
 
وی با بیان اینکه در چنین نشست هایی از سخنان انتقادی استقبال می کنیم، این جلسات را نقطه تلاقی و همکاری نهادهایی همچون رشاد، اوقاف و دانشگاه و... دانست و افزود: از انتصاب استاندار کنونی خرسند شدم چرا که در رفتار و عمل تفاوت دارد و یکی از آن تفاوت ها نگاه قرآنی اوست. 
 
نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به اینکه باید به دنبال رویداد قرآنی باشیم، تصریح کرد: این رویداد ها نه فقط در ماه مبارک رمضان بلکه باید در طول سال برگزار شود  
و به صورت جلسه، مسابقه و.. در معرض عموم قرار گیرد. 
 
وی تاکید کرد:همچنین باید تعداد مرتلین و قاریان قرآن  را افزایش دهیم از ٣٠ الی ۴٠ موذن خوب که می توان از صدایشان در صدا و سیما بهره گرفت، استفاده کنیم تا نمود کارهای قرارگاه قابل مشاهده باشد. 
 
 رشیدی گفت: در مورد تفسیر، تدبر، قرآن و سبک زندگی، کمیته بندی شود، مشورت کرده و برنامه عملیاتی در این راستا داشته باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار