رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: نخستین دوره از مسابقات کودکان آهنین کشور با حضور 120 شرکت‎کننده در سالن ورزشی شهیدین قاسمی بیرجند برگزار شد و الیاس یعقوب‎نژاد بر سکوی نخست ایستاد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 11 October 2015


محمد امین محمدپرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تشویق نونهالان و خردسالان به سمت و سوی ورزش‌های بدنسازی برای نخستین‌بار در سطح کشور مسابقات کودکان آهنین در خراسان جنوبی برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات 120 کودک خردسال دختر و پسر 4 تا 6 ساله در سالن ورزشی 2500 نفره شهیدین قاسمی بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی تصریح کرد: آیتم‌های مسابقات کودکان بر اساس رقابت‌های مردان آهنین طراحی و از جنس آکاسیو ساخته شده و شرکت‎کنندگان در بخش‌های حمل چمدان، خودرو، کنده و لاستیک به مصاف هم رفتند.
محمدپرست یادآور شد: از مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها 30 نونهال که 10 نفرشان دختر بچه بودند به دور نهایی راه پیدا کردند و با پوشش لباس یکدست ویژه مسابقات برای کسب قهرمانی به انجام آیتم‌ها پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: الیاس یعقوب‌نژاد بر سکوی قهرمانی نخستین دوره از مسابقات کودکان آهنین کشور در خراسان جنوبی ایستاد، آیدا وحدتی نایب قهرمان شد، نسرین محمدی در جایگاه سوم ایستاد، سعید میزانی، محمد سینا علیزاده، امیر احسان بقایی، ماهان امیرآبادی‌زاده، سید علی موسوی‌نژاد، نازنین زهرا شمشیری و عارف عربی به ترتیب رتبه‎های چهارم تا دهم را کسب کردند.
محمدپرست در پایان گفت: در مراسم اختتامیه مسابقات با حضور عباسعلی مدیح، شهردار بیرجند، بهرام عزیززاده‌مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان و جمع کثیری از مسئولان اداری و هیئت‎های ورزشی خراسان جنوبی از نفرات برتر با حکم قهرمانی و جوایز ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار