شهردار همدان خبر از فرش شدن بیش از 115 هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 2177 میلیارد ریال در طول یکسال گذشته در همدان داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ 15 November 2022

شهردار همدان خبر از فرش شدن بیش از 115 هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 2177 میلیارد ریال در طول یکسال گذشته در همدان داد.

 

به گزارش تابناک همدان، سید مسعود حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: در طول یکسال گذشته 115 هزار تن به مبلغ 2177 میلیارد ریال انجام شده است. این میزان آسفالت در منطقه یک به میزان ۱۸هزار تن به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال، در منطقه دو ۳۲ هزار تن به مبلغ ۵۷۶ میلیارد ریال، در منطقه سه ۴۵ هزار تن به مبلغ ۸۳۵ میلیارد ریال و در منطقه چهار ۲۰ هزار تن به مبلغ ۳۶۶ میلیارد ریال انجام شده است. برخی معابر اصلی آسفالت شده شامل بلوار آیت الله نجفی، شهید مطهری، آیت الله موسوی، بهشت، نمایشگاه بین المللی، بلوار امام خمینی، چیت سازیان رنجبران، خیابان عارف، خیابان آزاد غربی، بلوار بدیع الزمان، شهرک مدرس، شهرک مدنی و شهرک فرهنگیان آسفالت ریزی شده است.

وی افزود: با اقدامات خوبی که در سازمان عمران در راستای خودکفایی آسفالت صورت گرفته حدود ۸۰ درصد آسفالت توسط شهرداری انجام می‌شود. شایان ذکر است آسفالت یکی از خواسته های مهم شهروندان همدانی است و رضایت مردم مهمترین هدف شهرداری در ارائه خدمات است . در این راستا شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ و همچنین نواحی مستقر در سطح شهر مسائل و مشکلات خود را در حوزه های مختلف شهری به ویژه آسفالت در میان بگذارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار