در آیینی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسوولان شهرستانی واریانت کارخانه گچ دهلران زیر بار ترافیک رفت.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 14 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فرماندار ویژه دهلران بیان داشت: عملیات اجرایی واریانت کارخانه گچ دهلران بطول ۲ کیلومتر در مسیر اصلی تردد زائران از دهلران به مهران تکمیل و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لطیف صادقی با اشاره به احداث سه دهنه پل و تعریض پنج دهنه پل در این مسیر اظهار داشت: برای این پروژه بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است و نقش مهمی در کاهش تصادفات و تسهیل در تردد در محور دهلران به مهران دارد.

وی از ایمن‌سازی مسیر پرتردد دهلران به اندیمشک و مهران هم خبرداد و یادآور شد: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی و خط کشی آسفالت مسیر دهلران به اندیمشک و مهران هزینه شد.

صادقی تاکید کرد: با توجه به ایام اربعین و از طرفی در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها در مسیر اصلی تردد زوار، کار خط کشی این مسیرها در دستور کار قرار گرفت و تکمیل شد.

وی با قدردانی از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دهلران گفت: در مجموع ۲۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین ایمن‌سازی و خط کشی در مسیرهای دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران و کمربندی شهر دهلران انجام گرفت.

فرماندار ویژه دهلران گفت: برای پروژه های واریانت کارخانه گچ دهلران و ایمن سازی راه ها در مسیر تردد زائران اربعین در این شهرستان ۱۶۵ میلیارد ریال هزینه شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار