استاندار قم:
استاندار قم طرح‌های زودبازده و فقدان چشم‌انداز بلندمدت را از جمله مشکلات استان در برنامه‌ریزی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مسئولان باید براساس نقشه تفضیلی و طرح‌های آمایش استان باشد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 04 October 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی صادقی در جلسه کارگروه اقتصادی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری و با حضور روسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، طی سخنانی برنامه‌ریزی بلندمدت را پیش نیاز هرگونه گام عملی دانست.

استاندار قم یکی از مشکلات استان را گرایش مدیران دستگاه‌ها به طرح‌های زودبازده و فقدان چشم‌انداز بلندمدت عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های مسئولان باید بر اساس نقشه تفضیلی و طرح‌های آمایش استان باشد.

وی توسعه شهرک‌های صنعتی استان و نیاز به زیرساخت‌های انرژی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید فازبندی‌ها و نیاز نهایی به زیرساخت‌ها در جلسات کارشناسی مشخص شود.

صادقی همچنین اصلاح روند جذب سرمایه‌گذاران را ضروری خواند و گفت: اقدامات حمایتی باید در صورت تایید اهلیت سرمایه‌گذاران صورت پذیرد.

وی هدف از تشکیل پنجره واحد اقتصادی را تسریع در سرمایه‌گذاری عنوان و خاطرنشان کرد: باید اطمینان خاطر لازم به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان داده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار