استاندار قم:
استاندار قم به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی گفت: نظم، امنیت و نشاط اجتماعی امروز کشور، ثمره تلاش پلیس خدمتگزار و متعهد برخاسته از ارزش هاست.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 03 October 2015
به گزارش تابناک قم، متن کامل پیام سیدمهدی صادقی به شرح زیر است: نیروی انتظامی به عنوان نهادی پیشرو و برآمده از نیاز جامعه و مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین کننده نظم و امنیت اجتماعی است.

پرسنل خدوم و پرتلاش این نیروی مردمی با حضور هوشمندانه و توام با بصیرت و صلابت از حریم نظم، امنیت عمومی و ارزش های اخلاقی و فرهنگی جامعه اسلامی صیانت و پاسداری می کنند و این مهمترین رهاورد فعالیت نیروی انتظامی است.

خدمات خالصانه این نهاد در تامین و برقراری امنیت اجتماعی، تحکیم نظم و اجرای قانون، به عنوان زیربنای اصلی پیشرفت و توسعه جامعه و از اهداف متعالی برای حاکمیت قوانین اسلام بر هیچکس پوشیده نیست.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اهمیت امنیت به عنوان یکی از نیازهای اساسی زندگی بشری و نقش نیروی انتظامی در تأمین چنین امنیتی می فرمایند: «وجود نیروی انتظامی، باید اساس امنیت را در بیننده به وجود بیاورد، این شأن نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی است».

نیروی انتظامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره تلاش وافر و جهادگونه ای در راه ایفای موثر وظایف و ماموریت های محوله داشته و شکی نیست که همسو با پیشرفت جوامع، نیازها و مطالبات مردم از پلیس نیز تغییر کرده است.

با اعتقاد به این اصل که امنیت یک تولید جمعی و ماحصل مشارکت تک تک افراد جامعه است، باید تدابیر لازم برای عمومی کردن مقوله نظم و امنیت از طریق اقدامات مشارکت جویانه و اعتماد ساز در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد.

در استان قم با توجه به نقش مهم و محوری امنیت به عنوان یکی از الزامات و از ارکان اصلی برای رسیدن این خطه به جایگاه رفیع و بایسته خود به عنوان ام القرای جهان اسلام و خاستگاه انقلاب اسلامی و آبروی نظام، موجب گشته تا جایگاه نیروی انتظامی در آن، از مرتبت و حساسیت ویژه ای برخودار باشد.

استاندارقم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جان برکف عرصه نظم و امنیت، از زحمات شبانه روزی و تلاش های ارزنده فرماندهی انتظامی استان قم و همه فرماندهان، کارکنان و پرسنل شجاع و زحمتکش این نیرو تقدیر کرده است.

در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، همواره در پاسداری از دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام، موفق و سربلند باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار