مجمع اصولگرایان ولایی استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام قدردانی و حمایت قاطعانه از فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری (دامت برکاته) مواردی را به عنوان وظیفه انقلابی و اسلامی به رؤسای قوای سه گانه، مسئولان سیاست خارجی و دیگر مقامات کشور گوشزد می‌کند.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 01 October 2015
به گزارش تابناک قم، در بیانیه مجمع اصولگرایان قم آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نقطه عطف و سرآغازی برای بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواهی بود که از ظلم و جور نظام ظالمانه بعد از پایان جنگ جهانی دوم به ستوه آمده بودند. مردم غیرتمند و ستمدیده ایران با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ به قدرت لایزال الهی، با وحدتی بی‌نظیر با زعامت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی (ره) پایه‌های حکومت ستمگر، دست نشانده و گوش به فرمان ابرقدرت‌ها را برچیدند و در طول 36 سال گذشته مراحل رشد و ترقی را در تمام عرصه‌ها طی کرد و به استقلال سیاسی، اقتصادی، علمی و ... دست یافت.

در این بیانیه افزوده شده است: مجمع اصولگرایان ولایی استان قم با تأسی و الهام از منویات معظم‌له در راستای تحقق توصیه‌ها و مطالبات ایشان تمامی سعی و تلاش خود را به کار بسته و با توجه به موضوع مهم هسته ای و پایان یافتن 12 سال مذاکره با کشور‌های 1+5 به عنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ ایران، ضمن اعلام قدردانی و حمایت قاطعانه از فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری (دامت برکاته) مواردی را به عنوان وظیفه انقلابی و اسلامی به رؤسای قوای سه گانه، مسئولان سیاست خارجی و دیگر مقامات کشور گوشزد می‌کند. امید است با درایت و دقت مورد توجه قرار گیرد.

امام خامنه ای(دامت برکاته) در سخنانی فرمودند: « ... آمریکایی‌ها می‌گویند برجام، فرصت‌هایی را هم در داخل ایران و هم در بیرون از ایران و در منطقه- در اختیار آمریکا قرار داده؛!!؟؟ اجازه‌ این فرصت‌طلبی را در داخل مطلقاً به آمریکا ندهید؛ در خارج هم تلاش کنید که این فرصت‌ها در اختیار آمریکا قرار نگیرد..» بنا بر این برجام یا برنامه جامع اقدام مشترک به هیچ عنوان نباید مقدمه‌ای برای نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قدرت‌ها و دشمنان در کشور شود و بر این اساس انتظار می‌رود مقامات عالی رتبه نظام از جمله رئیس جمهور محترم، هیئت دولت و رؤسای سایر قوا و مسئولین با هوشیاری و حداکثر حساسیت و دقت، راه نفوذ بیگانگان را با هر عنوان و فعالیت ببندند.

نرمش قهرمانانه نظام در حل مسئله هسته‌ای و مذاکره با 6 قدرت جهانی نباید موجبات تغییر در مشی سیاسی و اقتصادی دولت در مقابل دولت مستکبر آمریکا را فراهم کند و کماکان نگاه ایشان و همه دست اندرکاران به داخل و تکیه بر توان داخلی و به کار بستن همه قوا برای اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی باشد.

سخن آخر خطاب مولا و مقتدایمان امام خامنه ای (دام عزه) به همگان در مورد جوان انقلابی است که فرمودند «... سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی و نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیّه‌ حماسه و انقلابی‌گری را در او بکُشند و از بین ببرند؛ جلوی این باید ایستاد. جوان، روحیّه‌ انقلابی‌گری را باید حفظ کند و مسئولین کشور جوان‌های انقلابی را گرامی بدارند؛ این‌همه جوان‌های حزب‌اللّهی و انقلابی را برخی از گویندگان و نویسندگان نکوبند به اسم افراطی و امثال اینها. جوان انقلابی را باید گرامی داشت، باید به روحیّه‌ی انقلابی‌گری تشویق کرد؛ این روحیّه است که کشور را حفظ می‌کند...».
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار