در مراسم معارفه فرماندار جدید بابلسر
استاندار مازندران با اشاره به اهمیت حضور میدانی مدیران گفت: شایسته نیست مردم گرسنه باشند و مدیر در بهترین رستوران شهر غذا بخورد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲ 16 March 2022

به گزارش تابناک مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در مراسم تودیع تکریم و معارفه فرماندار بابلسر در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزشی رفاهی شهید عظیمی بهزیستی بابلسر، اظهار داشت: آمار اعتیاد در بابلسر وحشتناک و آمار طلاق متاسفانه بد است، فرماندار جدید میدانی باشد؛ نه پشت میز‌نشین باشد.

استاندار مازندران:بابلسر باید نماد گردشگری استان شود
وی با بیان اينکه جابجایی مدیران با هدف تغییر رویکردها است، افزود: شایسته نیست مردم گرسنه باشند و مدیر در بهترین رستوران شهر غذا بخورد.
 
استاندار مازندران با اشاره به اینکه طی مطالعاتی که داشتم متوجه شدم که شهر بابلسر حداقل ۹۰۰ سال قدمت دارد، گفت: بخاطر اینکه این منطقه زیبا بود مورد توجه طبقات بالای جامعه آن زمان قرار گرفت.
 
حسینی پور تاکید کرد: نباید اجازه داد که این شهر با مواهب و نعمات خدادادی دارای فقر باشد.
 
حسینی پور با بیان اينکه فرماندار باید مدت زمان حضور مسافر و گردشگران در شهر بابلسر را طولانی کند، افزود: فرماندار جدید در ایجاد گروهای جهادی اقدام کند و بابلسر باید نماد گردشگری استان شود.
 

استاندار مازندران افزود: مردم باید احساس کنند مسوولان از خودشان هستند و در این شرایط اگر ناملایماتی هم باشد مردم از ما می پذیرند چون قبول کردند ما از خودشان هستیم.

حسینی‌پور تاکید کرد: تغییرات ایجاد شده در فرمانداری ها باید از سوی مردم احساس شود و این تغییرات در راستای تغییر وضعیت معیشتی مردم باشد.

وی شهرستان بابلسر را از مهم‌ترین مقاصد گردشگران استان توصیف و بر تقویت گردشگری در این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید برای تقویت این حوزه از ظرفیت نخبگان با برپایی اتاق فکرهای عملیاتی و میدانی استفاده شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه بابلسر باید به نماد گردشگری استان تبدیل شود، گفت: در راستای این امر حتی می توان از ظرفیت روستاهای منطقه نیز استفاده کرد و از طریق گردشگری روستایی درآمد مردم محلی را افزایش داد.

حسینی‌پور همچنین به آزادسازی سواحل اشاره کرد و گفت: زمانی دغدغه ما آزادسازی سواحل بود ولی در حال حاضر مدیریت سواحل آزاد شده به اولویت تبدیل شده است و نباید این سواحل سبب ولنگاری شود. سواحل آزاد شده باید با فرهنگ اسلامی نمادسازی شود تا همه خانواده ها از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: هدف از توسعه گردشگری نباید صرفا افزایش گردشگر باشد بلکه باید معرفی جاذبه های فرهنگی و هنری محلی و بومی باشد و ما باید از این فرصت برای معرفی هویت خود استفاده کنیم.

حسینی پور همچنین به رتبه بالای بابلسر در تولیدات باغی و کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه عملکرد ما در صنایع تبدیلی ضعیف بوده است و باید به سمتی گام برداریم که کشاورزی در استان ما صنعتی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مازندران ۱۲ درصد سهم غذایی کشور را در اختیار دارد، تاکید کرد: کشاورزی در مازندران باید تحول اساسی پیدا کند و ما باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت کشاورزی بازار اوراسیا را به دست آوریم.

خبر از محمدابوالفضل رمضانیان

انتهای پیام/ر

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
بابلسر شهرخوب و قشنگیه ولی مسیولین خوبی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
بابلسر با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص باید مرکز مازندران شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار