استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: برای رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف استان اهتمام ویژه داریم و از همه توان خود برای پیگیری آن در سطح استان و مسئولان ملی استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 03 March 2022

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری در جمع مردم بخش رضویه شهرستان مشهد اظهار کرد:کم کاری هیچ مدیر و مسئولی را در استان تحمل نمی‌کنیم و به‌زودی افراد با انگیزه و پرتوان جایگزین می‌شوند.

وی هدف از سفرهای شهرستانی مسئولان را شناسایی و برطرف کردن مشکلات مردم بیان کرد و افزود: برای رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف استان اهتمام ویژه داریم و از همه توان خود برای پیگیری آن در سطح استان و مسئولان ملی استفاده می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی از سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این سفر مشکلات عمده استان مطرح و برای برطرف شدن آنها توسط ریاست جمهوری دستورهای لازم صادر و اعتبارات لازم اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید
استاندار خراسان رضوی: رفع مشکلات حمل‌ونقل شهری مشهد مورد حمایت است

استاندار خراسان رضوی:مقتدرانه گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید/کار جهادی در شرایط غیر عادی معنا پیدا می‌کند

استاندار خراسان رضوی از 2 بیمارستان مشهد بازدید کرد/اختصاص 2680 تخت بستری به بیماران کرونا

نظری با بیان اینکه شهرستان مشهد 57 درصد جمعیت استان را داراست، گفت:طرح نهضت ملی مسکن با پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و توافق آستان قدس رضوی و اداره کل راه و شهرسازی , بزودی در بخش رضویه اجرا می‌شود.

در ادامه این نشست استاندار خراسان رضوی دستورات لازم برای رفع مسائل مطرح شده مردم بخش رضویه از جمله ساخت دبیرستان، سالن ورزشی،پارک ،نانوایی، تقویت تلفن ثابت و افزایش پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار