نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: ملت شجاع ایران با استقامت مثال‌زدنی خود مقابل دشمنان به الگویی برای جهانیان تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 25 February 2022

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: پایداری در اصول و ارزش‌ها موجب سربلندی ملت ایران در ابعاد داخلی و خارجی است .

وی با بیان اینکه توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان ادامه دارد اظهار کرد: باید روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با ایستادگی مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ادامه داشته باشد.

امام‌جمعه یزد به تهدید نرم دشمنان پرداخت و یادآور شد: هدف اصلی دشمنان به خصوص آمریکا در این است که فساد و بی‌اعتقادی را رواج دهند.

ناصری بیان کرد: دشمنی مخالفان نظام با بهره‌گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی برای نابودی ارزش‌ها و تضعیف اعتقادات مردم و جوانان است .

وی گفت: راه عزت ملت و کشور و شکست اهداف دشمنان در گرو عمل به وظایف دینی و انقلابی به خصوص اطاعت از منویات مقام معظم رهبری است .

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: توسعه کشور در سایه همکاری و اخلاص تمامی مردم و مسئولان محقق می‌شود و برای تقویت آن باید کار جهادی کرد.

ناصری با بیان اینکه امروزه ملت و کشور ما در اکثر عرصه‌ها به موفقیت رسیده به اهمیت کار و فعالیت و تداوم روحیه انقلابی تاکید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار