سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:
سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی از آموزش حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم و تمامی پایه‌های تحصیلی مدارس روستایی و عشایری استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 20 February 2022

به گزارش تابناک رضوی، شوشتری با بیان این مطلب اظهار کرد: براساس مصوبه‌ی ستاد استانی مقابله باکرونا از روز سه شنبه سوم اسفند ١۴٠٠ پایه‌های نهم و دوازدهم و همچنین تمامی پایه‌های تحصیلی مدارس روستایی و عشایری در تمامی رنگ بندی‌های اعلام شده به لحاظ شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به برگزاری حضوری کلاس‌های درسی خواهند بود.

او گفت: شرایط بازگشایی و الزاماتی که براساس دستورالعمل‌های ابلاغی باید در مدارس رعایت شود به مدیران مراکز آموزشی ابلاغ خواهدشد و نظارت‌های سخت گیرانه‌ای در خصوص رعایت این شیوه‌نامه‌ها صورت می‌گیرد.

علاوه بر این دو پایه‌ی تحصیلی، طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از هفته‌ی گذشته کارگاه‌های دروس عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان با هدف حفظ سلامت دانش آموزان بسیج شده اند.

او معتقد است نباید فراموش کنیم که تعطیلی مدارس به شکل کلی آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و تحصیلی بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت و باید با زمینه سازی مناسب به دنبال این باشیم که ضمن حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران، زمینه‌ی دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را نیز فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار