شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا در راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یابند.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 10 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این پیام با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کردتا یکبار دیگر با حضور با شکوه و پر صلابت خویش در راهپیمایی خودرویی و موتوری خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب، عزم راسخ، وحدت کلمه، همدلی و انسجام خود را به منصه ظهور برسانند.
در این پیام آمده‌ است: بهمن‌ماه نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملت آگاه ایران و روز حرکت در مسیر روشن انقلاب اسلامی و راه هدایت گرانه امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی است و فرصتی برای سنجش حرکت انقلاب اسلامی و هموار کردن مسیر آن در راستای نیل به اهداف والای اسلامی انسانی است.
این پیام می افزاید: انقلاب اسلامی ملت ایران با تغییر و تحولات گسترده توانست با تمسک به مکتب رهایی بخش اسلام و توکل به ذات ربوبی حضرت حق و تبعیت خردمندانه از جایگاه رفیع امامت و ولایت در چهار دهه پرفراز و نشیب، مملو از افتخارات بی بدیل، سرشار از رشادت و حماسه، آکنده از مجاهدت‌های به یاد ماندنی هجمه‌های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذارد.
در ادامه این پیام آمده است: اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده اما دشمنان قسم خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.
این پیام می افزاید: اینک با اوج گرفتن پیشرفت‌ها و رشد و تعالی ایران، پنجمین دهه از حیات پر برکت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به سمت قله های"عزت و افتخار و اقتدار" و در آستانه طلوع فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پژواک پیام انقلاب اسلامی ایران با در نوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی و انسانی به گوش می‌رسد و پیام صلح و استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران و مکتب نورانی روح بلند دوران، خمینی کبیر در گوش میلیونها آزادهِ حقیقت جو سرتاسر گیتی، طنین انداز شده‌ است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: راهپیمایی خودرویی وموتوری خانوادگی ۲۲ بهمن شهر اراک راس ساعت ۱۰ صبح از محل بلوار شهید آنجفی آغاز و طی مسیر تقاطع آزادگان، پل شهید بختیاری، میدان صنعت، میدان سرداران تا مصلی بیت المقدس این شهر اراک برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار