مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از برگزاری مناقصه نصب 25 پل عابر پیاده در شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 28 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده گفت: این مناقصه به گونه‌ای برگزار می‌شود که سازه پل توسط سرمایه گذار تهیه و نصب می‌شود و درآمد تبلیغاتی آن برای مدت مشخصی در اختیار سرمایه گذار خواهد بود.

وی بیان کرد: با این اقدام هم پل‌های عابر پیاده در سطح شهر قم نصب شده و هم سرمایه گذار می‌تواند از این طریق اقدام به کسب درآمد کند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به شرکت در این مناقصه دعوت می‌شود با ارسال نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص سرمایه گذاری در اجرایی کردن این امر ما را کمک کنند.

شعبان‌زاده در خصوص محل نصب پل‌های عابر پیاده گفت: تیم کارشناسی با توجه شاخصه‌های مختلف، جانمایی‌های لازم را انجام داده و قرار است که این پل‌ها در بلوار 15 خرداد، بلوار جمهوری و.... نصب شود.

وی بیان کرد: این پل‌های عابر پیاده در محل‌هایی نصب می‌شود که به عنوان نقطه حادثه خیز در شهر به شمار می‌روند و می‌توانیم با نصب آنها در کاهش آسیب‌های احتمالی تلاش کنیم.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات ما طراحی و اجرای تابلوهای هدایت مسیر در هشت منطقه شهری است که تابلوهای مسیر به روزرسانی خواهند شد.

شعبانی بیان کرد: در حال حاضر تابلوها در حال ساخت است و به عنوان پایلوت این طرح جدید تابلوها در منطقه هشت اجرایی خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار