استاندار قم مطرح کرد:
استاندار قم با اشاره به در پيش بودن هفته ناجا خواستار مشاركت فعال دستگاه هاي اجرايي استان در برنامه هاي بزرگداشت اين هفته شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 27 September 2015
به گزارش تابناک قم، سيد مهدي صادقي در ديدار سردار مجتبايي فرمانده ناجاي قم طي سخناني با گراميداشت هفته ناجا، تامين امنيت مردم را امري خطير و بسيار سخت عنوان و اضافه كرد: به همت مسئولان و كادر نيروي انتظامي، شاهد ثبات و آرامش در سطح استان قم هستيم.

وي با اشاره به شعار محوري هفته ناجا، برنامه ريزي براي ارتقاي امنیت اجتماعی را امري ضروري تلقي و خاطرنشان كرد: اميدواريم با اقدامات پليس شاهد افزايش احساس امنيت در بين مردم باشيم.

نماينده عالي دولت در استان با تاكيد بر ضرورت برگزاري هر چه باشكوه تر برنامه هاي هفته ناجا در قم افزود: دستگاه هاي اجرايي بايد در اين زمينه همكاري و مشاركت جدي را با نيروي انتظامي داشته باشند.
سردار مجتبايي فرماندهي انتظامي استان قم نيز در اين جلسه با اشاره به برنامه ريزي برگزاري بيش از 90 برنامه در زمينه هاي فرهنگی، اجتماعی، عملیاتی، انتظامی و ترافیکی در هفته ي ناجا اظهار كرد: افتتاح مانیتورینگ و استودیو خبر نيروي انتظامي استان قم از جمله مهمترين اين برنامه هاست كه با حضور مسئولان استان و كشور برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار