استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را از کشور ایران کوتاه کرد و نظام اسلامی پس از چندین دهه همچنان با اقتدار و قوت پابرجاست و در برابر دشمنان ایستاده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 04 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری امروز در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در محل سالن شهید بهشتی افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در همه سرزمینهای ملتهای دیگر و به ویژه ملتهای مسلمان با تسلط بر آنها ثروت این مردم را با همکاری حاکمان وابسته سالها به یغما می‌بردند.

وی ادامه داد: از جمله ثروت کشورمان در طول تاریخ مورد هجوم و دستبرد بود که تنها به ثروت‌های مالی محدود نمی‌شد بلکه ثروت‌های معنوی را نیز شامل می شد.

استاندار خراسان رضوی گفت:امام راحل (ره) در چنین شرایطی به پا خاست و با هدف مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا نهضت انقلاب اسلامی را متکی بر مردم آغاز کرد.

نظری افزود: تبعید امام خمینی(ره) در۱۳ آبان ۱۳۴۳ به کشور ترکیه با هدف جدایی مردم و امام از سوی رژیم حاکم انجام شد غافل از این که این رابطه معنوی و اعتقادی است و جدایی ناپذیر است و ادامه نیرومند نهضت اسلامی موجب رقم خوردن انقلاب ۱۳۵۷ و در نتیجه وقایع تاریخ ساز پس از آن از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد و انقلاب اسلامی ایران همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

وی با پاسداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر به خصوص شهدای دانش آموز گفت: امروز روز استکبار ستیزی است و مبارزه با دنیای استکبار به خصوص آمریکا باید در این مراسم برجسته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار