کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد در هرمزگان تشکیل می‌شود

تابناک-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار تشکیل، فعال سازی و ارائه گزارش از عملکرد کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد در دستگاه های تابعه وزارت در استان هرمزگان شد.
کد خبر: ۹۹۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 19 September 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان دکتر هادی ابراهیمی صبح امروز (۲۸ شهریورماه) در نشست با مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، اظهار کرد: یکی از شعارهای محوری دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و قطعا محوری ترین راه نیز برای گسترش عدالت و رفاه اجتماعی مبارزه با فساد است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام عالی وزارت مبارزه با فساد را به تبعیت ریاست محترم جمهور سر لوحه کار وزارتخانه قرار داده است نیاز است سازمان ها و ادارات  تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها و شهرستان ها نیز نسبت به این امر حساس باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: حداقلی ترین کاری که می توان در راستای مبارزه با فساد انجام داد تشکیل کمیته ای برای این امر است اما باید این کمیته فعال شده و گزارش ‌کار و تصمیم گیری های آن در جلسه شورای مدیران ارائه شود.

ابراهیمی اضافه کرد: مدیران، کارمندان و ارباب رجوع به خوبی قوانین دست و پاگیر و زائد و بسترهای فساد زا را می شناسند و برای پیشبرد اهداف در راستای مبارزه با فساد و مقررات زدایی بایستی از نظر آن ها نیز استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: حذف قوانین زائد و دست و پاگیر و سبک کردن بروکراسی اداری قطعا می تواند موجب افزایش سرعت کار ادارات و سازمان ها و رضایتمندی مردم و جامعه هدف شود و این بحث نیز با تشکیل کمیته ای بایست دنبال شود.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار