داوری آثار جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام شد

دبیر جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت گفت: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.
کد خبر: ۹۸۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 07 August 2021
دبیر جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت گفت: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.
 
به گزارش تابناک همدان، سعیده آقاخانی افزود: بر این اساس ۳ اثر به عنوان آثار برتر و ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره مشخص شدند و حدود ۱۰۰ اثر نیز برای نمایشگاه و فروشگاه آتی انتخاب شده است.

وی گفت: داوران این جشنواره آقایان مهدی پرستار شهری و احمد میرزایی خرم و سرکار خانم آزاده مرادی از اساتید نقاشی دانشگاه بوعلی سینای همدان هستند.

 آقاخانی بیان کرد: با پایان فراخوان جشنواره ۱۸۰ اثر به دبیرخانه رسید که طبق فراخوان در تکنیک و سبک آزاد و با موضوع محیط زیست، طبیعت و محیطبان ارائه شد.

وی اظهار کرد: کم سن‌ترین شرکت کننده این جشنواره هنرمندی ۱۱ ساله و مسن‌ترین آن‌ها هنرمندی ۷۰ ساله است و هنرمندان گرانقدرمان از استان‌های همدان، خوزستان، تبریز، مرکزی، تهران، شیراز، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، ایلام لرستان، زنجان، مازندران در جشنواره شرکت کردند.

آقاخانی گفت: خلق اثر هنری با موضوع حفظ طبیعت و محیط زیست، چالشی ارزشمند است که آثار مبارکی از جمله توجه هنرمندان عرصه نقاشی و هنرمندان تجسمی به اهمیت موضوع دارد که در صورت برگزاری نمایشگاه و فروشگاه، به مثابه یک رسانه ذهن بازدید کنندگان و خریداران آثار هنری را نیز به این سو هدایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا در استان و کشور، تا پایان وضعیت فعلی، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آثار و نیز مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به تعویق افتاده است که در اولین فرصت با گذر از این بحران بهداشتی و سلامتی، در فضای باز شهر همدان اقدام به برگزاری خواهد شد و در صورت تداوم این وضعیت به مدت طولانی تر، در مورد برگزاری به صورت مجازی تصمیم گیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار